خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی



اوضاع در مجمع عمومی کاملاً رو به جلو است. یک قبض سود جدید این هفته باعث کاهش فی نفسه اختلال در محتوای الکل خون از 0.08 به 0.05 می شود. اگر لایحه تصویب شود، این نمودار مقایسه 50 حالته نشان می دهد که کارولینای شمالی بعد از یوتا دومین ایالت خواهد بود که حد پایین را اتخاذ می کند. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه گزارش ها که پذیرش استاندارد 0.05 توسط یوتا جان انسان ها را نجات داده است و توصیه می کند که سایر ایالت ها نیز از آن پیروی کنند. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

پست-پل بی نظمی آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا که دادگاه های بدوی در تلاش برای اعمال آن هستند انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک در مقابل بروئن، 597 US __, 142 S. Ct. 2111 (2022). داستان ادعا می کند که «تصمیم . . . قو،ن اسلحه را در سراسر کشور اصلاح می کند، بین قضات اختلاف ایجاد می کند و سردرگمی را در مورد محدودیت های سلاح گرم ایجاد می کند. اشاره می کند که «[c]ما در ماه‌های اخیر قو،ن فدرال را غیرقانونی اعلام کرده‌اند که برای دور نگه داشتن اسلحه از دست سوء استفاده‌کنندگان خانگی، متهمان جنایت و افرادی که از ماری جوانا استفاده می‌کنند، طراحی شده‌اند. قضات ممنوعیت فدرال در اختیار داشتن اسلحه با شماره سریال حذف شده و محدودیت های اسلحه برای بزرگسالان جوان در تگزاس را لغو کرده اند و اجرای ممنوعیت دلاور در مورد داشتن «تفنگ ارواح» دست ساز را مسدود کرده اند.» من کمی در مورد تفسیر آن نوشتم. پل در اینجا و ممکن است در آینده نزدیک بیشتر در مورد آن بگویم.

گزارش جدید ABA در مورد توافقنامه. انجمن وکلای آمریکا نگاهی دقیق به توافقنامه در این کشور داشته است و آنچه را که پیدا کرده است را دوست ندارد. این گزارش جدید استدلال می‌کند که قراردادهای اقرار به اقرار بسیار رایج هستند: آنها کارآمدی را بر حقیقت‌جویی اولویت می‌دهند، متهمان بی‌گناه را برای اعتراف به گناه تحت فشار قرار می‌دهند، به یکپارچگی سیستم عدالت کیفری آسیب می‌رسانند و نابرابری‌های نژادی را تداوم می‌بخشند. ABA خواستار “[a] داکتر پر جنب و جوش و فعال محاکمات جنایی» و سایر تغییرات برای اصلاح وضعیت.

متهمان مشهور دوباره محکوم می شوند. هاروی واینستین این هفته در کالیفرنیا به دلیل تجاوز به یک بازیگر و مدل به ۱۶ سال زندان محکوم شد. این حکم متوالی به ۲۳ سال حبس خواهد بود که واینستین در حال حاضر به دلیل جرایم ، در نیویورک در حال گذراندن است. در طول جلسه صدور حکم، واینستین بر بی گناهی خود تاکید کرد و مدعی شد که داستان قرب، ساختگی بوده و استدلال می کند که او «یک بازیگر است. او می تواند اشک را روشن کند.» جزئیات بیشتر در دسترس است اینجا. همچنین در این هفته، آر. کلی در شیکاگو به جرم جنایات ، علیه دختران زیر سن قانونی به 20 سال زندان محکوم شد – اما تقریباً کل این حکم همزمان با محکومیت 30 ساله نیویورکی او در حال گذراندن به جرم قاچاق ، است. آسوشیتدپرس اطلاعات بیشتری دارد اینجا.

ستاره بسکتبال آلاباما ظاهراً اسلحه قتل را برای هم تیمی خود فراهم می کند و مدام حلقه می زند. کارولینای شمالی به خاطر عشقش به بسکتبال کالج معروف است، بنابراین فکر کردم که یک داستان مرتبط با بسکتبال را پرچم‌گذاری کنم. دانشگاه آلاباما که به ش،ت دادن همه در فوتبال بسنده نمی کند، ناگهان تیم بسکتبال مردانه فوق العاده ای دارد. آنها 24-4 هستند و در آ،ین نظرسنجی ملی در رتبه دوم قرار دارند. موفقیت آنها تا حد زیادی به دلیل پوشک شیک پوش برندون می، است، یک مهاجم تازه وارد که میانگین 19.5 امتیاز و 8 ریباند در هر بازی دارد. اما با توجه به اینکه بازیکن دیگری به نام داریوس مای، در تیراندازی یک زن جوان در ماه گذشته به قتل متهم شده است، جشن گرفتن موفقیت این تیم دشوار است. (مای، از نظر فنی یک بازیکن سابق است، زیرا از آن زمان از تیم ا،اج شده است.) طبق گزارش رسانه هامای، صاحب یک اسلحه بود که آن را در ماشین می، گذاشته بود. درست قبل از تیراندازی، مای، از می، خواست اسلحه را برای او بیاورد که می، این کار را کرد. به عبارت دیگر، ستاره سال اول آلاباما ظاهراً اندکی قبل از جنایت به یک هم تیمی خود اسلحه قتل داده است. به نظر می رسد در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که می، می دانست مای، قصد دارد با اسلحه چه کاری انجام دهد، و مقامات گفته اند که در حال حاضر قصد ندارند می، را متهم کنند. می، شروعی را از دست نداده است، که برخی آن را من، می‌دانند، اما برخی فکر می‌کنند با توجه به نزدیکی آشکار او به یک مرگ نابهنگام، نامن، است. خانواده مقتول دارند اظهار نظر کرد اینکه می، تحت این شرایط بسکتبال بازی می کند “غیر قابل تصور” است.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-648/