خرید و قیمت ماوس کامپیوتر گیمینگ از غرفه ترک دیل باسلام


جالب است بدانید که موس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است. این دستگاه وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی مقداد ای تی مراجعه کنید. اگر شما به دنبال تهیه ماوس کامپیوتر هستید، می توانید این کالا را از سایت آراد برندینگ خریداری نمایید. چون من درباره موس بدون صدا یا هوشمند چیز زیادی نمی دانستم.

  • بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت.
  • اگه نمیدونی چجوری میتونی از موس به جای کیبورد استفاده کنی حتما مقاله فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز را بخوان.
  • البته، در نظر داشته باشید که همه‌ی کامپیوترها اتصال بلوتوثی ندارند.

با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید. در حال حاضر انواع مختلف برندهای اصلی و متفرقه در بازار وجود دارند. اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید. این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند. موس مایکروسافت، اپل و ایسوس در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

ماوس‌های نوری و لیزری

به نظرم ماوس کار کسانی که با لپ تاپ و کامپیوتر کار می کنند را بسیار راحت کرده است. مخصوصاً ماوس های بی صدا که از بالاترین کیفیت برخوردار اند. برای مثال تکنولوژی که در موس مکانیکی کامپیوتر استفاده شده است Mechanical Mice است.

انواع کیبورد کامپیوتر: گیمینگ، بی سیم، مکانیکی Keyboard بی سیم یا سیم دار

با این وجود اگر نشانگر موس در گوشی یا تبلت شما ظاهر شد، نشان دهنده بی عیب بودن موس است و در این مرحله توصیه می شود که کامپیوتر/لپ تاپ را ریستارت کنید و سپس موس را متصل کنید. موس بلوتوثی کامپیوتر قابلیت ارسال اطلاعات به کامپیوتر را تا فاصله ۱۰ متر دارد. یکی دیگر از معایب ماوس بلوتوثی تاخیر در ارسال اطلاعات به کامپیوتر است که ماوس لیزری این تیراد را ندارد. در این ماوس به جای LED، لیزر کار گذاشته شده است و نور لیزر به موس پد میتابد.

برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند. برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید.