خرید و قیمت لیوان کاغذی یکبار مصرف بسته ۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ عددی ترب | ایران کاپ


خرید و قیمت لیوان کاغذی یکبار مصرف بسته ۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ عددی ترب | ایران کاپ

استفاده از لیوان مقوایی با برند شرکت و موسسات یکی از مرسوم ترین روش تبلیغات است. برای دریافت اپلیکیشن جعبه (امداد خودرو کشور) به اپلیکیشن بازار مراجعه نموده و یا از طریق شبکه های مجازی اقدام نمایید. در این مرحله گوشه سمت چپ را به سمت راست درست در روی چینی که در مرحله قبل ایجاد کردید تا بزنید. و همین کار را برای گوشه سمت راست نیز انجام داده و کاغذ را فشار دهید. مطمئن شوید که تمام گوشه های کاغذ بر روی هم قرار گرفته اند و در ادامه کاغذ را فشار دهید. جهت خرید یا مشاوره با شماره‌ ٠٢١٨٨٥٣٩٥٥٧ یا ۰۲۵۳۷۷۰۳۳۰۰ تماس بگیرید.

  • لیوان های کاغذی در انواع و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.
  • اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.
  • قطر دهانه بالایی این محصول حدود 70 میلیمتر و ارتفاع آن 85 میلیمتر می باشد.
  • این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده استروک لیوان کاغذی در ایران، توانسته گام مهمی در خودکفایی این محصول پرمصرف بردارد.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی دوجداره با توجه به برخی مشخصات مانند تعداد قالب و سرعت در عملکرد کاملا متفاوت است. در واقع این دستگاه تولید لیوان کاغذی قیمت ویژه ای دارد و به دلیل استوک بودن می توانید آن را کمتر از نرخ بازار خریداری کنید. البته عوامل دیگر نیز وجود دارند که در قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی تاثیر گذار است، این عوامل به نحوه ساخت و کشور سازنده دستگاه بر می گردد.

شکل دهی به کاغذ

بهکام انواع لیوان‌های کاغذی از جمله لیوان کاغذی درب دار را با سایزها و طرح های مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌دهد. لیوان یکبار مصرف را میتوان از پرمصرف ترین ظروف دانست که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دیر تجزیه می شود و باعث آسیب رسیدن به محیط زیست می شود، لیوان کاغذی به عنوان راه حلی برای این مشکل است.

خطر در کمین مصرف‌کنندگان لیوان کاغذی

مورد بعدی مصرف برق دستگاه است یعنی نیاز به اجرای این دستگاه در منطقه ای است که از نظر برق در شرایط خوبی باشد در غیر این صورت احتمال عدم کاربرد مناسب برای دستگاه دیده می شود. یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید اینکه گاه تنظیمات دستگاه بهم می خورد و نیاز به تنظیم دقیق آن است. اتصالات پایه ای دستگاه نیز روی قیمت تاثیر می گذارد یعنی باید دقیقاً از محصولی استفاده شود که از نظر کاربرد شرایط خوبی دارد.

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

افراد و خانواده‌ها این بسته‌ها را برای مهمانی‌ها، جشن‌ها، مراسم‌ها، گردش و تفریح و … خریداری می‌کنند. قیمت بسته‌های ۵۰ تایی در مقایسه با قیمت عمده و قیمت بسته‌های ۵۰۰ تایی آن گران‌تر است. لیوان کاغذی در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که می‌توان به دو جداره، گلاسه، درب‌دار و مات اشاره کرد. همانطور که گفته شد در داخل لیوان کاغذی لایه‌ای از جنس پلاستیک برای عایق رطوبت وجود دارد. در نتیجه می‌توان گفت که همچون سایر محصولات پلاستیکی، در این محصولات نیز مایعات با پلاستیک در ارتباط مداوم خواهد بود.