خرید نهال هلو تخفیف عیدانه 1402 + فهرست قیمت نهال نهالستان گلد نهال | nahalfa


خرید نهال هلو تخفیف عیدانه 1402 + فهرست قیمت نهال نهالستان گلد نهال | nahalfa

زمان شروع گلدهی اواخر فروردین، طول دوره گلدهی آن حدوداً 12 روز و از زمان شروع گلدهی تا رسیدن میوه حدوداً 70 روز طول می کشد. زمان رسیدن میوه اواخر خرداد تا اواسط تیر بوده و از ارقام زودرس محسوب می شود. رسیدن میوه ها به صورت غیریکنواخت بوده و برداشت در 2 تا 3 مرحله صورت می گیرد.

  • این میوه دارای بافت و گوشتی سفت و خوش طعم است و در صورتی که آبیاری مناسبی داشته باشد.
  • با توجه به موارد گفته شده مشخص است که این میوه در جهان پرطرفدار خرید نهال است.
  • ولی در عین حال باید مراقب باشید تا محیط اطراف آن خیس و غرقابی نشود.
  • میوه نسبتا درشت، شکل میوه نسبتا گرد، رنگ پوست قرمز تند با زمینه زرد، رنگ گوشت زرد با رگه های قرمز، هسته جدا، بافت میوه سفت و از قابلیت انبارمانی و حمل و نقل بالایی برخوردار است.
  • رنگ و طعم دلخواه این محصول به جذابیت آن افزوده است.

زمان برداشت اولین نهال آلبرتا اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد است. در صورتی که زمان برداشت نهال هلو آلبرتا دیررس در پایان مرداد ماه باشد. هلو اول آلبرتا برای تازه خوردن خوب است، در حالی که هلو آلبرتا دیررس برای تهیه کمپوت خوب است. تقریبا 8 تا 10 عدد از این هلوها یک کیلو هستند. هلو آلبرتا دیررس برای کمپوت بسیار مناسب است، بنابراین شرکت های تولید کمپوت آن را استفاده می کنند.

خرید نهال هلو انجیری عسلی خونی پایه رویشی

مدت زمان لازم برای رسیدن میوه حدوداً 110 روز بعد از پایان گلدهی و میوه ها در اواخر مرداد می رسند. این رقم دارای میوه های گرد و کشیده، پوست به رنگ قرمز تیره با زمینه زرد و رنگ گوشت زرد، هسته جدا و بافت نیمه سفت است و مصرف آن بیشتر به صورت کمپوتی است. حساس نسبت به سرما.نوع دیگر نهال هلو متعلق به ایالات متحده ، نوع شاستا با قدرت رشد بسیار بالا است. بهترین فصل برای برداشت این محصول پایان ماه آگوست است. این میوه گرد و کشیده است و رنگ قرمز زیبایی دارد.

مشخصات نهال سالم و استاندارد هلو :

گیاهان هلو بارور هستند و معمولاً نیازی به گرده افشانی ندارند. میوه آن یک درختچه ، مزوکارپ یا همان میوه تفاله است. در اکثر انواع هلو ، میوه 3-5 ماه پس از گلدهی بالغ می شود. با این حال ، در چند نوع ، دوره رسیدن میوه ممکن است تا شش ماه باشد.

در میان انواع درختان هلو، نهال هلو حاج کاظمی بسیار محبوب است. این نهال متوسط رس ​​است و در اواسط تابستان میوه می دهد. به همین دلیل در برابر سرمای بهاره مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. اما مقاومت این درخت در برابر سرما کمتر از سیب و گلابی است بنابراین برای افزایش محصول این درخت بهتر است هر سال آن را هرس کنید. مقاومت این درخت در برابر آفات و بیماری ها خوب است اما بیماری هایی مانند شته زردآلو می تواند این درخت را آلوده کند. با این حال، با مراقبت مناسب، می توان از این بیماری جلوگیری کرد.