خرید ، قیمت و خواص دستبند مردانه اصل | hsaatchi


خرید ، قیمت و خواص دستبند مردانه اصل | hsaatchi

دستبند طلا مردانه هم مانند دستبند طلا زنانه طرح‌ها و مدل‌های مختلف دارد که طرح‌های رولکس و کارتیه از معروف‌ترین‌های آنها هستند. مدل‌های دستبند طلا مردانه با بافت یا دستبند با طرح اسم هم از دیگر مدل‌های محبوب در بازار محسوب می‌شوند. بیشتر دستبندهای طلای مردانه با طلای زرد طراحی و تولید می‌شوند؛ اما دستبند مردانه با طلای سفید هم طرفداران خاص خود را دارد. بنابر این دستبند کارتیر مردانه در سه نوع طلا، استیل و نقره در بازار ارائه شده است که می‌توانید مطابق با سایر زیورآلاتی که پوشیده‌اید آن را ست کنید. یا متناسب با لباسی که قرار است به تن کنید، نوع آن را انتخاب کنید.گردنبند کارتیر هم یکی از محصولات کارتیر است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است و تک جنسیتی است. خوب است بدانیم دستبند مردانه استیل طلایی معمولا از استیل درجه یک تهیه می‌شود و با روکشی از آب طلا پوشش داده می‌شود.

  • با توجه به اینکه این دستبند‌ها با سنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند، پس روش ثابتی برای تمیز کردن آن‌ها نمی‌توان پیشنهاد داد.
  • همانطور که گفتیم دستبند مردانه انواع مختلفی دارد که بر اساس جنس و مدل دسته بندی شده است.
  • سعی کنید دستبند را از سایر زیورآلات خود جدا قرار دهید؛ زیرا ممکن است جواهرات دیگر روی آن خش ایجاد کند و یا باعث خوردگی سطح آن شود مخصوصا اگر دستبند از جنس سنگ‌های حساسی باشد.
  • در میان رنگ دستبند مردانه، رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و قهوه‌ای مات از پرطرفدارترین گزینه‌های آقایان برای خرید است.

این برند برای تابستان امسال دستبندی با طراحی بسیار ساده و ظریف را در نظر گرفته است. سطح این دستبند باریک، صیقلی است و بدنه آن به صورت نیمه طراحی شده است تا افراد بتوانند سایز دستبند را با توجه به نیاز خود تغییر دهند. این دستبند دارای سبک مینیمال است و لوگوی برند Boss بر روی برند، به گونه ای که چندان جلب توجه نکند، نقش بسته است. این دستبند به واسطه طراحی خود، بسیار کاربردی است و شما می توانید در فصل های پیش رو نیز از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید در کنار استایل های مختلف و در موقعیت های متفاوت، مثلا در دانشگاه، مهمانی، سفر، قرار عاشقانه، شام ها و جلسات کاری و دورهمی ها از آن خرید اینترنتی طلا استفاده کنید. اگر دستبند مردانه‌ای که انتخاب کردید دارای طلاست باید به وزن بکار رفته شده در آن توجه داشته باشید؛ زیرا می‌تواند قیمت نهایی محصول را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

تعداد دستبند مهم است یا اندازه آن‌ها؟

معمولا مردان دستبند را با لباس های آستین کوتاه و تابستانی بیشتر استفاده می کنند زیرا که با کت و یا پیراهن های آستین بلند دستبند مردانه به خوبی دیده نمی شود و در زیر آستین لباس مخفی می شود. به همین دلیل دستبند مردانه را اکسسوری تابستانی نیز تلقی می کنند. عمده دستبندهای آقایان برخلاف دستبند بانوان، طرح‌های ساده‌تری دارد و بدون آویز و طرح‌های شلوغ است. ما در ادامه به بررسی انواع دستبند مردانه پرداخته و بعد از بررسی جنس و رنگ آنها به سراغ معرفی برندهای معروف در این زمینه می‌رویم. خرید دستبند مردانه یکی از رایج‌ترین خریدهای زیورآلات در میان آقایان است. این اکسسوری هم می‌تواند به صورت اسپرت طراحی شود و هم به صورت مجلسی و رسمی باشد.

دستبند چرم مردانه رامونا طلایی

در بخش دستبند مردانه فلزی ترنج شما میتوانید تنوع بی همتایی را مشاهده بکنید با مدل های شیک و فشن و لاکچری تابستان 2022 . سعی کنید دستبند را از سایر زیورآلات خود جدا قرار دهید؛ زیرا ممکن است جواهرات دیگر روی آن خش ایجاد کند و یا باعث خوردگی سطح آن شود مخصوصا اگر دستبند از جنس سنگ‌های حساسی باشد. سعی کنید دستبند خود را از رطوبت دور نگه دارید چون به مرور زمان باعث کدر شدن زنجیر و یا حتی سنگ آن می‌شود. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور بزرگترین ارائه دهنده جدیدترین زیورآلات نقره و بدلیجات در ایران با نازلترین قیمت با گارانتی و فاکتور معتبر و ارسال به سراسر ایران. نخستین شعبه‌ی گالری سنگ و طلای درریس در سال ۱۳۹۳ در مرکز خرید گلستان، توسط بهار سلیمی و هامون شجاعی افتتاح گردید. یک دستبند زنجیری 17 تا 22 سانتی‌متر، رایج‌ترین طول دستبند برای مردان است.