حامد امیری وکیل خوب اصفهان بهترین وکیل دادگستری اصفهان-وکیل اکبریان


هزینه مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری 100 هزارتومان است و مدت زمان مشاوره 20 تا 30 دقیقه می باشد . با کمترین هزینه و در مدت زمانی مناسب پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت خواهید کرد. از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب باید به امانت داری و با تجربه بودن در حل مسائل حقوقی برای موکل و آگاهی از تمامی مسائل و قوانین حقوقی اشاره کرد که با دلسوزی و در نظرگرفتن زمان و شرایط موکل به رفع موانع و مشکلات می پردازد. دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). فروش مال غیر خیانت در امانت جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پرونده های متعدد ثبت من جمله تقاضای صدور اجراییه پیگیری و انجام مزایده دارای سابقه می باشد و اینگونه دعاوی را به تیم حقوقی ایشان ارجاع نمایید. برخی از استانها ، لزوما با امور اداری و دعاوی حقوقی ، عمومی ، ثبتی ، اجرایی ، املاک و مستغلات ، کشاورزی و منابع طبیعی در محاکم دادگستری و غیره امتداد داشته و همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تدریس داشته اند.

  • وکالت هم مانند شغل های دیگر در جوامع امروزی، نیازمند تجربه و مهارت است و به تخصص نیاز دارد.
  • ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن.
  • با توجه به سابقه و تجارب یک وکیل می تواند مهارت هایی همچون آشنایی و تسلط بر قوانین ، توانایی تصمیم و بررسی در شرایط مختلف ، سخنوری و نگارش حقوقی، روابط عمومی بالا با دیگران ، آشنایی با امور و مسائل سازمانی را از وکیل انتظار داشت .
  • از اونجایی که دعاوی کیفری و حقوقی ممکنه هزینه‌های گزافی برای شما داشته باشن، پس ضروریه قبل از انتخاب وکیل علاوه بر اطمینان از تخصص و تجربه وکیل از هزینه‌ها و دستمزد های ایشون آگاه باشید.

سلام، من مریم ثابتی تصمیم دارم یه لیست از ۱۰ نفر از بهترین وکلای اصفهان رو که رزومه و سابقه حرفه ایشون توسط تیم وکیل نوین بررسی شده و همچنین رضایت حداکثری موکلین و بیشترین آمار به موفقیت رسوندن پرونده رو داشتن بهتون معرفی کنم و شما در صورت شناخت و تمایل می تونید باهاشون تماس بگیرید. این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد. موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید.

بهترین موسسه حقوقی تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

دفتر وکالتی حامد امیری با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکیل های استان اصفهان آماده پاسخگویی به تمای سوالات حقوقی شما عزیزان است. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است.

وکالت دعاوی قرارداد ها

از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد.

خدمات وکالت در اصفهان

اگر می خواهید بهترین وکیل پایه یک در اصفهان را پیدا نمایید، حتما به سابقه کاری او و مدت زمان فعالیتش توجه نمایید و آن را آنالیز کنید. کاربران عزیز اگر به مشکل حقوقی و یا قضایی برخورد کرده اید می توانید با مراجعه به سایت مستر وکیل برای خود رزرو وکیل در اصفهان انجام دهید. تا بتوانید با بهترین وکیل های پایه یک در اصفهان ارتباط بگیرید وقت مشاورده دریافت نمایید.