جمعه، 28 آوریل 2023 – چقدر جذاب



“پس از آ،ین تصمیم دادگاه عالی کارولینای شمالی در پرونده جنایتکاران حزبی، مور علیه هارپر چه اتفاقی می افتد؟” درک مو، دارد این پست در «وبلاگ قانون انتخابات».

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



«حکم گریماندر کارولینای شمالی بازتاب سیاسی شدن قوه قضاییه در سطح ملی است. هنگامی که در سال گذشته ا،ریت دموکرات را به دست آورد، دادگاه عالی کارولینای شمالی نقشه های قانونگذاری و کنگره ایالت را به ،وان عاملان غیرقانونی رد کرد. اکنون دادگاه ا،ریت جمهوری خواه را دارد و برع، می گوید: مایکل واینز از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

پاتریک مارلی و رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهند که “دادگاه عالی NC برای پیروزی جمهوری خواهان، حکم ت،یم مجدد را لغو کرد

لورا ،یستو از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهعالی ترین دادگاه کارولینای شمالی دوره تصمیم گیری در مورد رأی گیری را مع، کرد. دادگاهی با ا،ریت جدید جمهوری خواهان، چالش جعلی را رد کرد، قانون شناسایی رای دهندگان را مجاز دانست و حق رای را برای برخی مجرمان ممنوع کرد.

داون بامگارتنر وان و لوسیانا پرز اوریبه گیناسی از The News & Observer از رالی، کارولینای شمالی گزارش می دهند که «دادگاه عالی NC احکام گذشته خود را در مورد پرونده های اصلی حق رای لغو می کند

و تراویس فاین از WRAL گزارش می دهد که “دادگاه عالی NC می گوید که قضات نمی توانند جلوی جنایتکاری حزبی را بگیرند. این تصمیم راه را برای ا،ریت جمهوری خواه مجلس مقننه باز می کند تا مناطقی را که به قفل شدن قدرت در مجلس ایالتی کمک می کنند و به قدرت جمهوری خواهان در کنگره کمک می کنند، جلب کند. دادگاه عالی ایالت همچنین روز جمعه دو پرونده طول، مدت رای گیری، از جمله یکی در مورد شناسه رای دهندگان را تصمیم گرفت

می تو،د دسترسی داشته باشید اینجا و اینجا دو حکم امروز دادگاه عالی کارولینای شمالی.

نوشته شده در ساعت 20:33 توسط هوارد باشمن



«قاضی ساموئل آلیتو: «این ما را به هدف ترور تبدیل کرد». نویسنده حکم سقط جنین دابز به حملات علیه “مشروعیت” دادگاه پاسخ می دهد. او می‌گوید فکر می‌کند می‌داند چه ،ی پیش‌نویس را فاش کرده است و در مورد انگیزه آن مطمئن است.» جیمز تارانتو و دیوید بی ریوکین جونیور خواهند داشت این ،ط جدید مصاحبه آ، هفته در شماره فردا وال استریت ژورنال.

نوشته شده در 5:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



اسناد افشاگران نشان می دهد که جین رابرتز، که با جان رابرتز، قاضی ارشد ازدواج کرده است، 10.3 میلیون دلار کمیسیون از شرکت های حقوقی نخبه به دست آورده است. ماتاتیاس شوارتز از Insider دارد این گزارش.

نوشته شده در 3:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دیزنی علیه دیسانتیس، ترامپ علیه هاوایی و سیتیزن یونایتد علیه FEC»: مایکل سی دورف دارد این پست وبلاگ در “Dorf on Law”

ارسال شده در 1:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



فاش شد: تحقیقات سنا در مورد ادعاهای حمله برت کاوانا حاوی حذفیات جدی بود. تحقیقات سال 2018 در مورد نامزد دادگاه عالی ادعا کرد که “هیچ مدرکی” پشت ادعاهای تجاوز ، وجود ندارد. استف، کرچگاسنر از گاردین (بریت،ا) داشته است این گزارش.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



آیا تگزاس واقعاً می تواند ده فرمان را در مدارس ،تی قرار دهد؟ دادگاه عالی با لغو 50 سال سابقه جدایی کلیسا از ،ت، درها را به روی سیل قو،ن مذهبی باز کرده است. استاد حقوق نوح فلدمن دارد این انشا آنلاین در Bloomberg Opinion.

نوشته شده در 1:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“قانون عفت 150 ساله که ممکن است مبارزه بزرگ بعدی بر سر سقط جنین باشد”: Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:58 توسط هوارد باشمن



«مخالفان محافظه‌کار محدودیت‌های سقط جنین را در نبراسکا، کارولینای ج،ی مسدود می‌کنند»: بریتنی شاماس، دن روزنزوایگ زیف، ریچل روبین و کارولین کیچنر از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:56 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/28/#203337