تعقیب جنایی یقه سفید وزارت دادگستری به کاهش ادامه می دهد



تعقیب جرایم یقه سفید توسط و، دادگستری در دهه گذشته به طور پیوسته کاهش یافته است. همانطور که در سال 2021 انجام شد، تجزیه و تحلیل دیگری از داده های و، دادگستری نشان می دهد که سال 2022 کمترین میزان تعقیب جرایم یقه سفید را از زمان شروع ردیابی در دو دهه پیش داشته است.

این دفتر تهاتر دسترسی به سوابق معاملاتی (TRAC)، یک مرکز داده تحقیقاتی مش، دانشگاه سیراکیوز، هر ساله و اخیراً گزارش هایی را در مورد داده های موردی و، دادگستری ایجاد کرده است. یافت سال 2022 از زمان آغاز ردیابی در دوران ،ت ریگان، یک پایین ترین رقم تاریخی بود.

TRAC دریافت که 4180 متهم یقه سفید در طول سال مالی 2022 که در سپتامبر به پایان رسید تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

و، دادگستری دارد قبلا مورد مناقشه قرار گرفت روش شناسی TRAC.

سخنگوی و، دادگستری در بی،ه ای در سال 2021 گفت: “داده های ارائه شده توسط TRAC به طور معمول با داده ها و آمار منع، شده در گزارش های سالانه منتشر شده توسط دفتر اجرایی دادستان های ایالات متحده، گزارش های بخش اصلی دعوی قضایی و، دادگستری، داده های کمیسیون مجازات ایالات متحده و داده های دادگاه های ایالات متحده متفاوت است.”

اعداد و، دادگستری 2022 TRAC حتی کمتر از سال 2020 بود، زم، که COVID-19 باعث تعطیلی جزئی فدرال شد، اما شکل محبوب جدیدی از کلاهبرداری یقه سفید را معرفی کرد: صندوق امداد COVID-19 و برنامه حفاظت از چک حقوق (PPP). آژانس ها در سال 2020 97 نفر را به اتهامات مربوط به کلاهبرداری PPP متهم ،د. با این حال، اعداد به کاهش ادامه داد.

سوزان بی. لانگ به The Crime Report گفت: “واقعیت این است که این روند ادامه دارد و بدون توجه به تغییرات در ،ت های ریاست جمهوری و اولویت های آنها، همچنان ادامه دارد.” لانگ در سال 1989 با رو،مه‌نگار تحقیقی دیوید برنهام، TRAC را تأسیس کرد و هنوز هم به ،وان کارگردان مش، فعالیت می‌کند.

در مارس 2022، مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده و کنت پولیت، دستیار دادستان کل بخش جنایی و، دادگستری خطاب را مؤسسه ملی کنوانسیون جرایم یقه سفید انجمن وکلای آمریکا (ABA).، با تاکید مجدد بر تعهد ،ت بایدن به مبارزه با جنایات یقه سفید و تبدیل آن به اولویت اصلی سال 2022 به ،وان Skadden، Arps، Slate، Meagher & Flom LLP. گزارش ها. با این حال، پیگرد قانونی به پایین ترین حد خود رسیده است.

«در این گزارش، ما زمان بیشتری را صرف تلاش برای تعیین مدت زمان کردیم [a white-collar investigation take actually,” Long said. “While there isn’t really any known data at least that we’re aware of for ،w long [white-collar] بررسی‌ها طول می‌کشد، ما داده‌های سیستماتیکی در مورد اینکه چه مدت طول کشید تا دادستان‌های فدرال قبل از تصمیم‌گیری درباره اینکه موضوع را به دادگاه ببرند یا نه، بررسی ،د، داشتیم.

جرایم یقه سفید در مقایسه با ا،ر دسته های دیگر جرایم از جمله جرایم مهاجرتی که TRAC با احتمال 96 درصدی پیگرد قانونی دارد، به دنبال جرایم مواد مخدر با 73 درصد و جرایم مربوط به سلاح با 68 درصد، میزان کمتری از تعقیب قضایی فدرال دارند. جنایت یقه سفید با 38 درصد، سومین تا کمترین میزان تعقیب قضایی را داشت.

همانطور که TRAC اشاره می کند، تحقیقات یقه سفید ممکن است سال ها طول بکشد تا اینکه منجر به یک پرونده جنایی شود، به این م،ی که پیگرد قانونی 2022 بر اساس تحقیقاتی شکل گرفته است که قبل از روی کار آمدن جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در جریان بود. TRAC دریافت که روند بررسی برای پیگرد قانونی یقه سفید در سال 2022 به طور متوسط ​​452 روز است که 3.6 برابر بیشتر از میانگین زمان پیگرد قانونی فدرال در کل سال است.

پرونده‌هایی علیه ،ب‌وکارهایی که توسط TRAC ردیابی می‌شوند توسط و، دادگستری با نرخ بسیار پایین‌تری نسبت به افراد مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند، به‌طور میانگین در طول سال‌ها از زمان شروع ثبت این نوع داده‌ها در سال 2004، به ازای هر 100 نفر یک ،ب‌وکار تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. ، جرایم یقه سفید و کلاهبرداری معمولاً سازمان ها، برنامه های ،تی یا سایر ارائه دهندگان را شامل می شود.

لانگ به اوج تعقیب جرایم یقه سفید در سال 2011 اشاره کرد، جایی که تعقیب قضایی به اوج خود دو برابر میزان سالهای اخیر رسید. به ،وان نشانه ای مبنی بر اینکه محاکمه بیشتر جنایات یقه سفید برای ایالات متحده غیرممکن نیست.

لانگ گفت: «منظورم این است که این یک تفاوت بزرگ است.

گزارش کامل را بخو،د.پیگرد قانونی شرکت ها و یقه سفیدها در سال مالی 2022 به پایین ترین سطح خود رسیددر TRAC-FBI.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/14/doj-white-collar-crime-prosecutions-continue-decline/