تجربه کارآموزی مجازی در Curious For Law، دهلی



نام دانشجو

انشول کوکودکار

دانشکده و سال تحصیل

دانشجوی سال اول (دوره 3 ساله LL.B)، کالج حقوق ILS، پونا.

نام و نش، سازمان

کنجکاو برای قانون، دهلی NCR، دهلی، هند – 110001.

مدت زمان کارآموزی

16 ژوئن 2020 تا 16 ژوئیه 2020

چطوری اپلای کردی؟

من با پر ، یک فرم گوگل که در صفحه رسمی فیس بوک سازمان با برخی از جزئیات اولیه و یک CV به خوبی آماده شده بود، برای کارآموزی درخواست دادم زیرا کارآموزی آنلاین بود. من 7 روز درخواست دادم. برای اطلاعات بیشتر می تو،د با ما تماس بگیرید در 8963073634 91+ یا ایمیل در [email protected]. این یک کار از کارآموزی است.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

رزومه شما باید حاوی تمام اطلاعات مرتبط باشد و باید دقیق باشد تا شانس انتخاب درخواست شما افزایش یابد.

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

این اولین دوره کارآموزی من بود. در زمینه حقوق. در روز اول، یک گروه واتساپ توسط اعضای تیم ایجاد شد. ما یک روز منتظر ماندیم تا همه اعضا ملحق شوند.

سپس تمامی دستورالعمل های مربوط به کارآموزی برای ما شرح داده شد. این شامل نحوه نوشتن مقاله و خواندن دستورالعمل‌ها قبل از ارسال محتوای پیشنهادی بود. فهرستی از موضوعات به صورت آزاد در زیر سرفصل های مختلف به ما داده شد.

وظایف اصلی

نقش اصلی من کار در بخش تحقیقات حقوقی و نوشتن محتوا بود. تحقیقات حقوقی شامل کار بر روی قو،ن مختلف مانند تهیه پیش نویس از CPC، قو،ن سایبری، IPC، فقه و غیره بود.

ما موظف بودیم حداقل 8 مقاله را به صورت ،یبی ارسال کنیم تا به بخش‌های ممکن دست یابیم:

  1. چگونه؟ – 2
  2. ستون – 2
  3. بررسی های قانونی – 2
  4. بررسی پرونده – 1
  5. سابقه کارآموزی -1

من 2 ستون ارسال کردم که عبارتند از:

  1. بازگشت دعوا و رد دعوا
  2. ظهور کلاهبرداری های سایبری در COVID-19

1 تجربه کارآموزی در Curious For Law و تمام بخش های دیگر در زمان مقرر. موعد مقرر به شدت رعایت شد.

محیط کار

تیم کنجکاو برای قانون کار ، با آنها لذت بخش بود. آنها در حین تعامل با کارآموزان فضای دوستانه ای را حفظ می کنند. حضور سالمندان راحت است و مطالب منتشر شده به زبان ،یسی ساده خوانندگان بیشتری را به سمت Curious For Law جذب می کند. همه اعضا بسیار حمایت می ،د و هر از گاهی ما را راهنمایی می ،د.

تمام سوالات و شبهات توسط آنها هر زمان که ما می پرسیدیم حل شد. آنها همچنین وبینارها و جلسات مختلف آموزنده ای از متخصصان حقوقی برجسته مانند وکیل جنایی آقای پرامود کومار دوبی، آویناش منون وکیل سابقه دار (دادگاه عالی هند) و بسیاری دیگر را ترتیب دادند تا کارآموزان از آنها بهره مند شوند.

چیزهای خوب

کارآموزی در آینده هر زمان که پس از اتمام آن نیاز باشد، کمک های حرفه ای ارائه می دهد. نکته قابل توجه این است که به سه نفر از کارآموزان بسته به ماهیت کار و تلاش در انجام کلیه وظایف، یک دوره کارآموزی اجباری در دفاتر حقوقی خوب ارائه می شود.

کمک هزینه

برای دوره کارآموزی یک ماهه کمک هزینه ای دریافت نمی شود اما گواهی کارآموزی مجازی داده می شود.

تجربه کلی

این اولین دوره کارآموزی من بود و واقعا بهترین دوره کارآموزی تا کنون. با تجربیات زیاد یادگیری، یاد گرفتم که وقت شناس تر باشم، در کارم جدی تر باشم و سخت کار کنم. دوره کارآموزی من در کنجکاوی برای حقوق دانش من را در زمینه های مختلف افزایش داد.

کاش فرصتی دوباره برای همکاری با آنها پیدا کنم. من
اکیداً این کارآموزی را به کارآموزان آینده نگر توصیه می کنیم تا در مورد حقوق و زندگی نیز اطلاعات بیشتری داشته باشند.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-curious-for-law/