به 10 قسمت پادکست مورد علاقه ما در سال 2022 گوش دهید



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. به 10 ،مت پاد،ت مورد علاقه ما گوش دهید…

مرور سال

به 10 ،مت پاد،ت مورد علاقه ما در سال 2022 گوش دهید

نوشته لی را،

پاد،ت های 2022

تصویر از Shutterstock.

به دنبال یک گوش جدید هستید؟ ما ،مت های مورد علاقه 2022 خود را از هر یک از سه پاد،ت مجله ABA انتخاب کرده ایم. و اگر این اشتهای شما را باز می کند، بیش از 10 سال ،مت های گذشته را در صفحه پاد،ت ما بیابید. همچنین می‌تو،د پاد،ت‌های قانونی بیشتری را از شرکای ما در این نش، بررسی کنید شبکه گفتگوی حقوقی.

پرسیده شد و پاسخ داد

آرم پاد،ت پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ با کارشناسان مصاحبه می کند تا نکات و توصیه هایی را برای زندگی وکلا ارائه دهد. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

نگران بازار کار وکالت در سال 2023 هستید؟ این مشاور جستجوی حقوقی نکاتی دارد”Valerie A. Fontaine، مدیر مؤسس شرکت جستجوی حقوقی SeltzerFontaine، می‌گوید: در حالی که سال 2022 برای وکلا سال فوق‌العاده‌ای بود و «هر ،ی که نبض داشت» و مجوز قانونی می‌توانست کار پیدا کند، سال 2023 ممکن است «به حالت عادی بازگردد».

«می‌خواهید یک وکیل حقوقی موفق باشید؟ به دفتر بیایید، بگویید 2 وکیل محاکمه BigLaw.: طبق گفته دو شریک BigLaw که بیش از 30 سال است پرونده‌ها را بررسی می‌کنند، برای قاضی‌های جو، که می‌خواهند «وکیل وکیل» در نظر گرفته شوند، مشاغلی که بیشتر در خانه کار می‌کنند ممکن است شما را به جایی که می‌خواهید نرسانند.

2 وکیل حقوق مدنی می گویند: «کشور با رعایت ADA راه طول، در پیش دارد».به گفته ایو هیل و جیسون ،ی، دو وکیل م،ع شاکیان در پرونده‌های معلولیت، اگرچه قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت ده‌ها قدمت دارد، اما بسیاری از ،ب‌وکارها، از جمله شرکت‌های حقوقی، همچنان به آن به‌،وان یک پیشنهاد و نه قانون فدرال نگاه می‌کنند.


پاد،ت Legal Rebels

لوگوی پاد،ت Rebels

پاد،ت Legal Rebels با پیشگامان صحبت می کند و روندهای فنی قانونی را بررسی می کند. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

چگونه این پلت فرم قراردادها از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در مدیریت و تجزیه و تحلیل اسناد کلیدی استفاده می کند.: جیک ساسمن، یکی از بنیانگذاران Evisort می گوید زم، که این شرکت توسعه پلت فرم مدیریت قرارداد و تجزیه و تحلیل خود را آغاز کرد، هدفش استفاده از هوش مصنوعی به ،وان آ،ین راه حل بود. اما ساسمن که مدیر عملیاتی شرکتی است که در سال 2016 تأسیس شد، می‌گوید به زودی مشخص شد که هوش مصنوعی تنها راه حل چالش‌های قراردادی است که Evisort می‌خواست به کاربران کمک کند تا با آن مق، کنند.

“چگونه یک آزمایشگاه نوآوری عدالت اجتماعی در حال توسعه انواع جدیدی از خدمات حقوقی است”: آزمایشگاه نوآوری برای عدالت در کالج حقوقی جیمز ای راجرز دانشگاه آریزونا در سال 2018 با هدف طراحی، ساخت و آزمایش راه حل های جدید برای رسیدگی به شکاف عدالت که میلیون ها آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد راه اندازی شد.

“با افزایش محبوبیت اختلافات جایگزین، هدف این پلت فرم کمک به میانجی‌گران و داوران است.”جینو بروگدون جونیور به ،وان یک وکیل حقوقی جوان جراحات شخصی در جورجیا، می گوید که به استفاده از ابزارهای مختلف فناوری برای مدیریت عمل خود عادت کرده است. اما وقتی بروگدون به ،وان یک میانجی کار می کرد، متوجه شد که گزینه های فنی محدودی برای کمک به او در حوزه حل اختلاف جایگزین وجود دارد.


کتابخانه حقوق مدرن

لوگوی کتابخانه حقوقی مدرن

کتابخانه حقوق مدرن کتاب ها و نویسندگ، را با ارتباط حقوقی به نمایش می گذارد. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

نویسنده می‌گوید: «قبل از اینکه خیلی دیر شود، ارزهای دیجیتال و محصولات فین‌تک را تنظیم کنید»: هیلاری جی آلن پشیمان نیست اگر کتاب جدیدش را ترسناک می بینید. در واقع، او به آن امیدوار است امور مالی بدون راننده: تأثیر فین تک بر ثبات مالی می تواند به اندازه کافی افراد را جذب کند تا حرکتی برای تغییر ایجاد کند.

آیا نیاز به تیز ، نوشته های حقوقی خود دارید؟ قاضی دادگاه ناحیه دهم راهنمایی های خود را به اشتراک می گذارد»: ،د متعارف زیادی در مورد آنچه که یک خلاصه حقوقی یا نظر دادگاه خوب است وجود دارد. قاضی رابرت ای. باچاراچ از دادگاه استیناف ناحیه دهم ایالات متحده مستقر در دنور می‌گوید زم، که قضات با هم معاشرت می‌کنند، مکالمات آنها اغلب به بحث در مورد زبان و نوشته‌هایی که از آنها لذت می‌برند یا تحقیر می‌کنند، تبدیل می‌شود.

«اسکات تورو نویسنده و وکیل جهشی نسلی برای تری، حقوقی جدید کرد»: جدیدترین تری، حقوقی اسکات تورو، نویسنده و وکیل مشکوک خوانندگان را دوباره با کلاریس «پینکی» گرانوم، نوه وکیل سندی استرن – شخصیتی از رمان های نویسنده آشنا می کند. آ،ین محاکمه و اولین فیلم پرفروش او بی گناه فرض شده.

«چگونه و چرا قزا،تان از تسلیحات هسته‌ای دوران شوروی دست کشید»قزا،تان در زمان خود به ،وان یک جمهوری شوروی در داخل اتحاد جماهیر شوروی، محل آزمایش‌های هسته‌ای عظیم، هم در بالا و هم در زیر زمین بود. هزینه برای محیط زیست و سلامت مردم و دام های قزا،تان نیز هنگفت بود، اگرچه مقیاس کامل این اثرات برای چندین دهه مورد مطالعه قرار نگرفت و سرکوب شد. از طریق اعتراضات گسترده مردمی در دهه 1980، آزمایش تسلیحات هسته ای در منطقه سمی پالاتینسک قزا،تان متوقف شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/listen-to-our-10-favorite-podcast-episodes-of-2022/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds