“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان


حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری با بیش از ۱۰ سال تجربه | وکیل متخصص خانواده | طلاق، مهریه، حضانت، نفقه و … مؤسسه حقوقی جستجوی وکیل با معرفی بهترین وکیل در تهران، به شما کمک می‌کند به تمام ویژگی‌های بالا در یک وکیل دست پیدا کنید و در زمینه‌های مختلف از مشاوره و دانش او بهره‌مند شوید. با توجه به تخصصی تر شدن علم حقوق، دفترحقوقی محمد حاجیلو و همکاران ، با حضور زبده ترین وکلای دادگستری و با در اختیار داشتن زنجیره ای گسترده از همکاران داخلی و بین المللی در تمامی امور، آماده ارائه ی خدمات حقوقی میباشد. از دیگر اصول و ویژگی هایی که وکیل در تهران باید داشته باشد صداقت است.

  • همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود.
  • حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است.
  • در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند.
  • بعد از مراجعه به دادگاه و دیدن مراجعین بسیاری که به برای انجام امور حقوقی‌ خود به آنجا آمده‌اند می‌توانید تحقیقات خود را کامل کنید و یک وکیل خوب در تهران برای خود پیدا کرده و شماره تماس او را داشته باشید.
  • در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید.
  • اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند.

دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و… پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود.

وکیل خبره در تهران

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. جهت نیاز به اخذ مشاوره حضوری می توانید با دفتر ما تماس گرفته و ضمن اخذ نوبت مشاوره، در ساعت مقرر به نشانی ما مراجعه نمایید.

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!

نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.

بهترین وکیل در تهران

اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند. که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد. حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. انتخاب بهترین وکیل در تهران متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. زیرا انتخاب وکیل کاربلد و متخصص در انجام پرونده بسیار موثر است.