“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان


دعاوی ملکی معمولا طولانی هستند و به یک وکیل مسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی احتیاج دارند. بسیاری از افرادی که بدون مشورت با وکیل اقدام به ثبت دادخواست خود می‌کنند قادر به گرفتن حق خود نیستند. داشتن بهترین وکیل ملکی خسارات ناشی از تاخیر در پرونده را کاهش می‌دهد و احتمال موفقیت پرونده را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد.

  • اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد.
  • در اینجا است که ضرورت استفاده از تخصص وکیل تراجنسیتی یا وکیل دو جنسه ها عینیت می یابد.
  • یکی از مهم ترین مشکلاتی که خریداران با آن مواجه می‌شوند این است که بسیاری از فروشندگان از حضور در دفترخانه برای تنظیم سند رسمی انتقال امتناع می‌کنند.
  • از دیگر اصول و ویژگی هایی که وکیل در تهران باید داشته باشد صداقت است.
  • هیچ وجه راه های غیر قانونی را معرفی نمی کند و دادن جوِ به موکل خودداری میکند.

علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. در گروه وکلای یعقوبی معرفی وکیل بر اساس نوع پرونده انجام می شود. زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل کیفری قم [ آپدیت 1401 ]

بعد از این که موضوع را ازش پرسیدم به من گفت دوستم ۳ ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نکرد که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شدش. من هم چنین مشکلی دارم و میترسم این مشکل برای من هم به وجود بیاد. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه. یعنی صدا در قالب افت و خیز باشه به عبارتی گاهی بلند بشه و گاهی آروم. این فن سخن وری جهت جلب توجه همگان است و وکلایی که یکنواخت حرف میزنن بعضا به خیلی از نکاتشون دقت نمیشه ، سعی کنین از وکلایی که تن صدای بلندی دارن چه خانم و چه آقا انتخاب کنین.

اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید.

تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست.

در تمام حوزه های حقوقی وکلای خانم و آقای متخصص زیادی فعالیت می‌کنند. معمولا خانم ها در پرونده های خانوادگی ترجیح می‌دهند که یک وکیل خانم داشته باشند. به دلیل ماهیت خشن پرونده های کیفری بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در این پرونده‌ها وکیل آقا داشته باشند. این امر کاملا سلیقه‌ای است و بیشتر افراد بر اساس علاقه‌ی خود وکیل آقا یا خانم انتخاب می‌کنند. انجام طلاق توافقی در تهران از جمله خدمات ما در دفتر وکلای حامیان عدالت است.

نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند. بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد.