بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران بهترین وکیل در تهران 02144096954


همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند. انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و …

  • وکیل دادگستری به کسی می‌گویند که از مراجع قانونی اجازه‌ی وکالت در دادگاه‌ها و دفاع از حقوق قانونی موکل خود را دارد.
  • موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.
  • حتماً پیش از آن که وکیل خوب در شمال تهران را انتخاب کنید، تحقیق کنید و از کیفیت کار او مطمئن شوید.
  • بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید.

با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.

وکیل در تجریش

طبق ماده 1107 نفقه شامل مسکن، پوشاک، غذا، اثاثیه و هزینه های درمانی زن است که باید توسط مرد پرداخت شود. به طور کلی، میزان نفقه بر اساس عرف، عادات مردم یک منطقه، شان خانوادگی زن و سبگ زندگی او پیش از زندگی مشخص می‌شود. اگر پدر به دلایل مختلف صلاحیت نگهداری از فرزندان را نداشته باشد، بعد از هفت سالگی نیز حضانت فرزندان تا سن بلوغ به مادر واگذار می‌شود. پس از سن بلوغ فرزندان می‌توانند انتخاب کنند که با مادر و یا پدر خود زندگی کنند. لازم به ذکر است که در تمام مدتی که فرزندان تحت حضانت مادر هستند پدر موظف به تامین مخارج آنهاست.

وکیل در اصفهان

حتما باید از قبل از ایشان بپرسیم که اصلا اجازه‌ی تماس تلفنی را داریم یا نه و اگر بله در چه زمان‌هایی می‌توانیم با وکیل انتخابی‌مان تماس بگیریم. داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید. وکیل پایه یک دادگستری و دارای دکترای حرفه ای مدیریت عالی کسب و کار در حقوق بین الملل و همچنین کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند. مرد حتی اگر به زن حق طلاق داده باشد نیز می‌تواند به دادگاه مراجعه کند و درخواست طلاق دهد.

وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود. جناب یاسر بابایی متین وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری شهر تهران و دارای بیش از 11 سال سابقه ی وکالت و ده ها پرونده حقوقی و کیفری موفق هستند. ایشان همچنین دارای کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی هستند. امروزه بسیاری از افرادی که در مسائل حقوقی خود دچار مشکل می شوند، به دنبال یافتن بهترین وکیل دعاوی هستند. این مسئله در شهر تهران به دلیل فعالیت تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید در این زمینه توجه و دقت بیشتری به خرج داده شود. انتخاب یک وکیل خوب در تهران می تواند به شما در جلوگیری از هدر رفتن وقت، انرژی و سرمایه تان کمک کند.

ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

وکیل تخصصی ملک

وکیل ورشکستگی در پرونده ها ی ورشکستگی و انحلال می تواند نقش تاثیر گذاری را برای مجموعه ها، تجار و شرکت ها ایفا کند. دانش به روز وی بر مسائل حقوقی مرتبط با امور تجاری می تواند علاوه بر پیشبرد هرچه سریعتر پرونده از ضرر و زیان احتمالی برای موکلین جلوگیری کند. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت.

و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند. با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند. اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید. بهترین راه گرفتن مشورت از وکلای معتبر و حرفه ای برقراری تماس یا استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط آنلاین می باشد. پس داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران به معنی این نیست که هر زمان که بخواهیم می‌توانیم با ایشان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسیم.