بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران بهترین وکیل در تهران 02144096954-وکیل اکبریان


در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید. وکلای تهران در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای تهران را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص تهران در کمترین زمان دریافت کنید.

اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند. همچنین باید از قلمی محکم روابط ‌عمومی قوی و فن بیانی شیوا برخوردار باشد. بله، مشاوره صرفا توسط افرادی انجام می شود که دانش آموخته رشته حقوق هستند ولی وکیل ضمن این که در حوزه حقوق دانش آموخته می باشد از سمت کانون وکلای دادگستری پروانه وکالت دریافت کرده است .

  • مسائل حقوقی نیز مانند مثال بالاست و اگر بدون اگاهی کامل و یا مشورت باوکیل مجربو مشاور حقوقی که در این زمینه تخصص دارند اقدام کنیم ممکن است خسارات مالی یا جانی سنگینی را برای خود به وجود آوریم و همچنین تبعات جبران ناپذیری را برای خود یا خانواده‌ی خود رقم بزنیم.
  • بسیاری از وکلا صرفا در یک زمینه بخصوص مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی نیز در حوزه کاری خود مبدل شده‌اند و شهرت خوبی نیز پیدا کرده‌اند.
  • ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد .
  • و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد.
  • املاک ممکن است دارای کاربری مسکونی، تجاری، اداری، باغ و … باشند.

طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود. عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند.

انواع وکالت با بهترین وکلای تهران

در صورتی که موکل به وکیل پایه یک دادگستری وکالت از نوع مطلق را اعطا کند، در واقع موکل برای همه امور زندگی خود به وکیل دادگستری وکالت اعطا کرده است تا همه امورات زندگی او، تحت نظارت وکیل و یا به واسطه او صورت پذیرد. فروش یا خرید خانه یا خودرو یا پرداخت‌ هزینه خانواده و سایر امور و مسائل حقوقی و اداری دیگر، با اعطای این نوع وکالت، زیر نظر وکیل متخصص صورت خواهد گرفت و وکیل به نیابت از موکل خود تمام اموراتی که نیازمند تخصص وکیل در آن است را انجام خواهد داد. اگر در شهر تهران به دنبال وکیل حقوقی هستید و با جستجوی وکیل در تهران از طریق موارد بالا موفق به پیدا کردن وکیل مورد نظر خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود به کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند.

بهترین وکیل ملکی تهران | بهترین وکیل تهران | معروف ترین وکیل تهران

اگر در خصوص تغییر نام و نام خانوادگی احتیاج به مشاوره داشتید و یا تمایل به حذف نام همسر سابق خود از شناسنامه پس از طلاق داشتید یا به مشکلاتی از این قبیل برخورد کردید، مابه شما پیشنهاد میکنیم با یک وکیل که در حوزه ثبت احوال اطلاعات و آگاهی دارد ،مشورت نمایید. یک وکیل خوب به واسطه روابط عمومی قوی، می­تواند در افزایش سرعت جریان پرونده تاثیر به سزایی بگذارد و موفقیت بیشتری را در روند پرونده ایجاد کند. همچنین وکیلی که دارای روابط قوی باشد، شبکه ای از دوستان و همکاران حرفه ای را برای مشورت دارد که معرفی وکلای دیگر، موکل خود را به آنان متصل کند. دیگر وظیفه وکیل خوب پایه یک دادگستری، اطلاع رسانی و ابلاغ هر حکم یا انجام هر مرحله در روند پیگیری پرونده به موکل خود می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است که هرگونه اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد چراکه در اکثر پرونده‌ها، اقدام سریع و به موقع موجب موفقیت پرونده می‌شود. علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد.

وکیل دعاوی پیمانکاری

آقای سلامیان وکیلی متخصص و مجرب برای مشاوره و پر تلاش برای ایجاد سازش بین طرفین دعوا هستند زیرا تسلط کاملی بر قوانین دارند و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند. با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد.

12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی. در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند. به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم. باید این نکته گفته شود که دستمزد و حقوق وکیل تسخیری از صندوق قوه ی قضاییه و دادگاه پرداخت میشود. وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد.