بهترین وکیل شیراز 09171114836 حامد اسکندری، وکیل پایه یک دادگستری


برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است.

  • بلیط هواپیما و تور بلیط هواپیما کمترین قیمت ممکن بلیط هواپیما با استفاده از قوی ترین و بروزترین موتورها جستجو پرواز.
  • قیمت مناسب ، صبحانه مناسب ، برخورد پرسنل محترمانه درکل به نسبت قیمت مناسب بود ولی قطعا از این هتل بهترهم هست.
  • حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است.
  • امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.

امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید. لطفا اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای مان کامنت کنید. خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند. یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.

وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید. برای یافتن بهترین وکیل طلاق شیراز باید به دنبال بهترین وکیل خانواده باشید. داشتن وکیل خوب و یک مشاور حقوقی باتجربه و ماهر برای طلاق در طول جریان یک پرونده حقوقی به خصوص دعاوی خانواده و طلاق با توجه به اینکه در حصول نتیجه به نفع شما قطعاً تاثیر مثبت خواهد گذاشت، از شدت آلام و اثرات سوء آن خواهد کاست. داشتن وکیل خوب طلاق به کمی توجه و دقت و آگاهی و شناخت و البته کمی هم شانس نیاز دارد. با دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

وکیل نشر اکاذیب در شیراز

شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و … در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد.

لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای فارس استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در فارس مشاوره بگیرید. وکلای فارس در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل فارس که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.

در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد.