بهترین وکیل شیراز را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️


لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی فارس، بهترین وکیل کیفری فارس، بهترین وکیل خانواده فارس و بهترین وکیل ملکی فارس دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان فارس دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان فارس فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر شیراز نیز مراجعه نمایید. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

  • در این جدول می توانید اسامی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز شامل بهترین وکیل های شیراز به همراه آدرس دفتر و شماره تماس آن ها را مشاهده نمایید.
  • با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد.
  • معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید.

ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند. رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید. در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید ازهمکاران ما در خارج از کشور کمک بگیریدو با آنها تماس برقرار کنید. متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. زمان پرداخت به اتمام رسیده است، لطفا منتظر تایید مجدد از سمت هتل باشید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد.

هتل پارسیان شیراز

وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند. سرکار خانم شکوه با ارائه مشاوره تلفنی و حضوری و راه حل ارائه دهنده به مراجعه کنندگان که با مطالعه پرونده مراجعین و دادن مشاوره و راهکار مناسب آنها را در مسیر پرونده همراهی می‌کند و از دیگر خدمات وکالتی ایشان می‌توان به تنظیم دادخواست، شکوائیه، لوایح، قراردادهای خصوصی، صلح نامه اشاره کرد. بهترین وکیل شیراز این قابلیت را دارد تا مشکلات و درگیری های فراوانی را حل کرده و همچنین در هزینه های شما و زمان شما صرفه جویی نماید. در نتیجه در زمان مواجه شدن با هر نوع مشکلات حقوقی، می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز

خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است. وکالت نامه میان وکلا و موکل از مهم ترین مباحث حقوقی و کیفری است. هزینه زیاد وکلا و بی انصافی بعضی از وکیل ها در کسب حق الوکاله دلیل نارضایتی بسیاری از اشخاص شده است. در صورتی که شخصی تصمیم بگیرد که به زندگی مشترک با همسرش خاتمه دهد احتیاج دارد پیش از اتخاذ هر تصمیمی برای طلاق از مشاوره حقوقی طلاق توسط یک وکیل طلاق شیراز مشورت بگیرد. معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود.

شکایت از پزشک در مورد عدم ذکر همه جراحات توسط پزشک قانونی

امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است. از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است. علاوه بر این سعی در رفع دعاوی حقوقی بدون مشورت با وکیل در شیراز، ممکن است هزینه و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد.