بهترین وکیل در تهران را چگونه بیابیم؟ وکیل پایه یک دادگستری در تهران


وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

  • وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید.
  • وکلای وکیل نوین در بازده های مشخص جلسه گذاشته و پرونده های صورت گرفته را به شور میگذارند این عمل میزان خطا را به حد اقل کاهش میدهد.
  • لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود.
  • در هر حال توصیه می شود با انتخاب وکیل آگاه و با تجربه در تمامی زمینه های حقوقی بهترین تصمیم را بگیرید.
  • گروه وکلای عدل آوران دادگر در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد. چرا که این گونه دعاوی به دلیل پیچیدگی و اهمیت در زمره مهم‌ترین دعاوی حقوقی هستند. وکیل در تهران تبحر و دانش کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را دارد. تبحر و تجربه وکیل در تهران موجب شده تا فعالیت اصلی وکیل رسیدگی به دعاوی مختلف باشد.

خانواده

وکیل قضایی بعد از اتمام دوره کارشناسی در آزمون وکالت شرکت کرده و پس از اتمام کارآموزی پروانه وکالت گرفته است. رسیدن به این مرحله بسیار دشوار است و نیاز به تحصیل و مطالعه فراوان دارد. در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد.

هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. در چنین شرایطی هم شاکی هم متهم می‌توانند وکیل داشته باشند. اما اگر متهم توانایی و بظاعت مالی کافی برای استخدام وکیل نداشته باشدمی‌تواند از دادگاه درخواست وکیل کند. در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد.

یک وکیل خوب باید این مهارت ها را داشته باشد تا بتواند با تسلط کافی از پرونده های حقوقی خود دفاع کند . همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند. ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند.

وکیل انتخابی

بهترین وکلای تهران می توانند از محکومیت موکل جلوگیری کنند و یا اینکه منجر به محکومیت های مالی یا غیر مالی طرف مقابل موکل خود شوند. در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. وکیلانتخابیوکیلی است که در موارد شخصی، شخص برای خودوکیلی انتخاب می‌نماید و قراردادی تحت عنوان قرارداد وکالت بین آن‌ها منعقد می‌شود و موکل حین این قرار داد ازوکیلمی‌خواهد که برای دفاع از حق خود در مراجع قضایی وکالت او را بر عهده گیرد. برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد.