بهترین وکیل خوب با سابقه،وکیل پایه یک دادگستری متخصص در شهر اصفهان


دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است. وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند. ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد.

  • ممکن است فردی با توجه به پرونده ملکی خود، بهترین وکیل ملکی در اصفهان را جستجو نماید اما حین دادرسی معلوم شود که طرف مقابل مرتکب جرم شده، لذا پرونده جنبه کیفری نیز پیدا می کند.
  • برای تسریع در انجام کارها به صورت دقیق و حرفه ای حضور یک وکیل الزامی ست .
  • برای موفقیت در چنین پرونده های حساسی به وکلای معرفی شده در این مقاله مراجعه فرمایید.
  • وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد.
  • همچنین سابقه مدرس در حوزه های مختلف حقوقی می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی هم تخصص و مهارت دارد.

وکلای اصفهان در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل اصفهان که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص اصفهان انتخاب وکیل مناسب اصفهان را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای اصفهان و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای اصفهان از اهداف دادسان است.

مزایای بهره مندی از وکیل اصفهان چیست ؟

دعاوی حقوقی تعریف دعاوی حقوقی دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مرا… انجام 1000 مرحله پرونده اعم از حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، ملکی و … اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

بهترین وکیل در صادقیه را با لیست10تایی بشناسید!!

با استفاده از خدمات آنلاین نگارش حقوقی می توانید در هر زمان و مکانی درخواست مورد نظر خود را ارسال نمایید و سفارش تهیه شده توسط معروف ترین وکیل اصفهان را در اسرع وقت تحویل بگیرید. دفتر وکالت حامد امیری ، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی به صورت حضوری ، غیرحضوری و مشاوره فوری و پذیرش وکالت با وکیل متخصص را به عزیزان متقاضی ارائه می دهد. با وکیل متخصص دفتر حقوقی حامد امیری در مسائل حقوقی خود مشورت نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید .

تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی

نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. برخی از استانها ، لزوما با امور اداری و دعاوی حقوقی ، عمومی ، ثبتی ، اجرایی ، املاک و مستغلات ، کشاورزی و منابع طبیعی در محاکم دادگستری و غیره امتداد داشته و همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تدریس داشته اند.