بهترین وکیل تهران گروه وکلای میرداد-وکیل اکبریان


خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند.

  • آقای دمرچلی به افرادی که در خارج و داخل کشور هستند، مشاوره می دهند و بیش از 1000 پرونده موفق داشته اند.
  • در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند.
  • کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید.
  • تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد.
  • دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است.
  • در گروه وکلای آپادانا وکیل آقا و وکیل خانم متخصص در همه زمینه ها آماده ارائه انواع خدمات از جمله مشاوره حقوقی تلفنی، حضوری، آنلاین و قبول وکالت می‌باشند.

کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند. به زبان ساده تر باید بگوییم که وکیل حقوقی اقدامات قانونی موکل خود را انجام می دهد. لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند. در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید.

دادگاه نظامی زمان جنگ (موقت)

تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند.

بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. هرچند وکیل می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی به خوبی عمل کند، اما اگر پرونده سرنوشت ساز و مهمی دارید، بهترین گزینه مشورت با وکیل متخصص در همان حوزه است. برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید.

در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید.

بهترین وکیل ملکی در تهران | بهترین وکیل در تهران

همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند.

وکیل جرایم مالی و اقتصادی

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند. در بسیاری از شکایات و دفاعیات دادگستری به دلیل اهمیت بالای آنها از جمله اتهام قتل و جراییم موضوع دادگاه کیفری یک غیر از جرایم مطبوعاتی، حتی این اختیار که شخص به صورت علی حده به دفاع از خود بپردازد نیز سلب می شود و مشارالیه باید حتما وکیل دادگستری معرفی کند (وکیل تعیینی). در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند. هرچند که موکل می تواند برای یک بار وکیل تسخیری را عزل کرده و وکیل دیگری را اتخاذ نماید.

به این معنا که زمانی عقد وکالت مطلق است که موضوع آن مشخص نباشد و یا موضوع آن شامل تمامی امور باشد. مثلا شخصی به ب بگوید که در خانه وی وکیل است و قیدی برای آن نیاورده باشد که دراین صورت وکالت مطلق است اما زمانی که موضوع خاصی مدنظر شخص موکل و در قرارداد ذکر می شود، به آن وکالت خاص می‌‌گویند. وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل همانند یک پزشک یا یک مشاور، باید قابل اطمینان برای موکل خود باشد. باید گفت وکیل تنها برای امور حقوقی و اقامه دعاوی کیفری انتخاب نمی‌شود؛ بلکه در دعاوی غیرحقوقی نیز وکیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید.