بهترین منابع کنکور زبان 1402 معرفی کتاب کمک درسی | ketabko


بهترین منابع کنکور زبان 1402 معرفی کتاب کمک درسی | ketabko

جلد اول این کتاب شامل همین پایه های دهم و یازدهم میشه و جلد دومی که وجود داره هم مخصوص پایه ی دوازدهم تالیف شده. یکی دیگه از کتابایی که برای یادگیری واژگان زبان انگیسی توصیه میشه کتاب لقمه واژگان سطر به سطر مهر و ماه هست که تمام لغات مورد نیاز برای کنکور توش آورده شده و خیال شمارو از بابت واژه راحت میکنه. برای درک مطلب واقعا کتابچه ی این کتاب منبع خوب و کاملیه با آوردن بیشتر از 100 درک مطلب که کارتون رو خرید کتاب کمک درسی کنکور زبان حسابی راه میندازه.

  • شما می توانید با کمترین هزینه بهترین مشاور را همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید.
  • برای رسیدن به این تسلط لازم است تا داوطلبان کنکور از کتاب‌های خوب و جامع کمک درسی استفاده نمایند.
  • Grammar In Use نیز به عنوان مهم‌ترین منبع گرامر کنکور زبان تخصصی شناخته می‌شود.
  • گروه آموزشی جوکار (گاج) نیز با دو دهه سابقه یکی از معتبرترین ناشران این حوزه در کشور است.
  • در کتابچی تلاش می‌کنیم تا کتابی را که دوست دارید و مورد نیازتان است پیدا کنید.

را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. بانک کتاب مارکا به عنوان فروشگاهی تخصصی انواع کتاب درسی، کمک درسی، کنکوری و عمومی مجموعه کاملی از کتاب های کنکور زبان را از تمامی انتشارات برای نظام جدید و قدیم در اختیار شما قرار می دهد. اگه واسه هر درس چند تا از منابع کمک درسی رو بخریم و بخوایم همه رو هم بخونیم معمولا تا آخر سال تحصیلی حتی نمیرسیم یک بار کامل بخونیمشون. به جای اینکه چند کتاب رو نصفه و نیمه بخونیم بهتره یک کتاب خوب رو چندین بار بخونیم و مرور کنیم. بعضی ها از هر کی میشنون فلان کتاب خوبه یا فلان کتاب کمک درسی جدید اومده سریع میرن میخرن شروع می کنن به خوندن و بعد هم ولش می کنن!

کتاب جامع دروس عمومی رشته انسانی مشاوران آموزش

منبع اصلی کتاب درسی هست و بعد از اون برای هر کتاب یک تا دو کمک درسی کافیه. مدت زمان کنکور زبان 180 دقیقه است و شرکت‌کنندگان باید در این بازه به 100 سوال عمومی و 70 سوال تخصصی پاسخ دهند. دانش‌آموزان می‌توانند با خرید کتاب‌های کنکور زبان از سطح سوالات، ضرایب دروس و نحوه برگزاری این آزمون به طور دقیق‌تر آگاه شوند. با مقایسه قیمت کتاب هایی کنکور زبان تخصصی در فروشگاه اینترنتی کتابانه با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب های در کتابانه خواهید شد. از این فرصت استفاده نمایید و با سفارش و خرید کتاب‌ های کنکور زبان تخصصی، از قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید. داوطلبان برای تسلط بیشتر بر بخش های مختلف کنکور زبان (واژگان، درک مطلب، کلوز تست و …) و آشنایی با انواع تست های چهارگزینه ای می توانند از منابع تستی و کمک آموزشی استفاده کنند.

آشنایی با آموزش آکسفورد ورد اسکیل

زیر گروه سوم در آزمون زبان‌های خارجه شامل دو رشته است که زبان پایه در آن فرانسویست و رشته‌های آن متشکل از زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. کتاب های ریاضی خوب در بازار بسیار زیاد هستند اما پیشنهاد ما کتاب های گاج، خیلی سبز، نشرالگو، مهروماه هست که نسبت به بقیه مزایایی دارن. ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد. این کتاب برای تمامی داوطلبان کنکورهای سراسری سودمند و کاربردی است. بخش اول مربوط به سؤالات گرامر زبان و معمولاً شامل چهار سؤال می‌شود.

✔ انتشارات مبتکران

همچنین مولف به‌جهت تکمیل پروسه‌ی آموزش داوطلبان، در این کتابچه تعداد زیادی کلوزتست (40 متن) و درک مطلب (90 متن) هم پیوست نموده است. دفترچه دروس عمومی کنکور زبان، از سوالات درس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی تشکیل شده است که هر کدام دارای 25 تست می باشد و بنابراین در مجموع دفترچه سوالات عمومی دارای 100 سوال خواهد بود. درحال حاضر بهترین کتاب کنکور زبان برای تمامی رشته های ریاضی، فیزیک و تجربی کتاب زبان شهاب اناری و دی وی دی های آموزشی این نویسنده است. قیمت کتاب کمک درسی و خرید آن از بهترین فروشگاه کتاب کمک درسی دغدغه تما‌می ‌دانش آموزان است.