بهترین مارک کناف چیست؟ از ما بپرسید! چیدانه | panelgachikanaf


بهترین مارک کناف چیست؟ از ما بپرسید! چیدانه | panelgachikanaf

سوراخ کردن سازه ساختمان برای افزودن المان های تزیینی به آن، به هیچ رو صحیح نیست و آسیب های به ظاهر نادیدنی اما سنگینی را به سازه اصلی بنا وارد می کند. در این خصوص هرگز از پیمانکاران و مجریان بدون تحصیلات دانشگاهی یا تجربه کافی کمک نگیرید. ایده حذف بخشی از سقف و بالطبع زیربنای طبقه بالا، در ساختمان هایی با دو یا چند طبقه که به صورت داخلی به یکدیگر مرتبط هستند پیاده سازی می شود. به عبارتی، کاغذ دیواری های سقفی را می توان نوعی پوستر بزرگ مقیاس یا نقاشی آماده تزیین سقف قلمداد کرد.

  • همچنین محیط دنجی ایجاد می‌شود و هزینه و مصرف انرژی کاهش می‌یابد که مزیت بزرگی است.
  • با وجود گرایش به سادگی در این سبک، از شکل‌ها و طرح‌های هندسی بسیار بهره برده شده و استفاده از این اشکال هندسی برای بزرگ‌تر نشان دادن محیط پذیرایی پنل گچی کناف است.
  • اصولا طرح کناف پذیرایی دارای نورپردازی و رنگ امیزی های متنوع و خاص هست زیرا که کناف کاری سقف پذیرایی از مهم ترین مکان هر خانه به حساب میاید و بسیار توی چشم است .
  • یکی از نکاتی که باید در هنگام ساخت خانه یا تغییر دکوراسیون در نظر داشته باشید، هزینه است.
  • پانل باتیس به شما این امکان را می‌دهد که ظریف‌ترین و پیچیده‌ترین طرح‌ها را در خانه یا محل کار خود اجرا کنید.
  • از دیگر مدل‌های مورد استفاده طراحان سقف کناف شیشه‌ای برای پذیرایی است.

از کناف می‌توان در واحد های اداری و تجاری استفاده کرد و قابلیت نورپردازی این سقف باعث شده تا زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد شود. به دلیلی سبک بودن سقف کناف، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان و راحت می‌باشد و جا به جایی این سقف می‌تواند در مدت کوتاهی انجام شود. یکی از مهم ترین موضوعات در بین انتخاب بهترین طرح کناف از بین انواع مدل آن، توجه به متراژ سقف و بزرگ و کوچک بودن منزل است. پیشنهاد ما به شما که برای کناف سقف خانه های کوچک از کناف هایی با ضخامت کم بروید تا از ارتفاع آن زیاد گرفته نشود و خانه را کوچک تر جلوه ندهد. در عوض اگر خانه تان بزرگ است، هیچ محدودیتی در انتخاب ضخامت کناف آن ندارید. زمانی که مشتری به فردی حرفه‌ایی مراجعه می‌کند، لیستی از خواسته‌های رویایی‌اش از طرح‌های سقف پذیرایی کاذب را ارائه می‌دهد.

مدل سقف کاذب آشپزخانه

به طور کلی زمانی که نیاز داشته باشید تا یک دکوراسیون ویژه را برای ساختمان یا خانه خود رقم بزنید، می توانید از این سقف ها استفاده کنید. در ادامه شما را با چند نمونه از این ایده ها آشنا خواهیم کرد. چرا که کناف به صورت اجزای جدا از هم طراحی و اجرا می‌شود و به راحتی در خانه و محل کار شما نصب خواهد شد. یکی از ویژگی‌های کناف و پانل باتیس، نصب راحت و بی دردسر آن است. من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم.

مدل کناف کاری سقف و دیوار

ولی علاوه بر آن در دیوار های اتاق، آشپزخانه، دیوار پشت تلویزیون و راه پله نیز استفاده می شود. سقف کناف بسیار مقاوم است و نسبت به دیگر انواع سقف کاذب از عمر بیشتری برخوردار است. بسیار مقاوم در برابر زلزله است و با هر شرایط آب و هوایی هم سازگار است.

طرح های جدید کناف سقف پذیرایی بسیار زیبا

اکنون شما با توجه به سلیقه خود، گالری تصاویر سقف‌های کناف نصب شده و پیشنهاد مشاوران مجموعه کناف احسانی، بهترین گزینه جهت نصب در پذیرایی را می‌توانید پیش رو خود داشته باشید. این گالری شامل تصاویر قبل و بعد از طراحی و نصب سقف کناف برای پذیرایی است. جالب است بدونید که سقف کاذب فقط برای سالن پذیرایی اجرا نمیشه و برای بخش های دیگه مثل اتاق خواب هم قابل نصب هست. سقف کاذب امروزه با تنوع بالا و طرح‌های مختلفی اجرا میشه.