بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop


بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop

همچنین، پنل نمایشگر لمسی است و به راحتی می‌تواند همراهی برای کارهای خلاقانه شما باشد. این لپ‌تاپ ایسوس به درگاه‌های USB 3.0 Type A، دو پورت USB 2.0 Type A، یک پورت USB Type C، جک هدفون/میکروفون و کارت خوان SD مجهز شده است. متاسفانه ایسوس X515EA پورت HDMI ندارد و برای اتصال آن باید از تبدیل استفاده کنید. این دستگاه از یک باتری 2 سلولی با ظرفیت 37 وات‌ساعت بهره می‌برد. با بالا رفتن قیمت ارز در کشور و افزایش قیمت محصولات دیجیتال مانند لپ‌تاپ و گوشی موبایل، پیدا کردن محصولی که ارزش خرید داشته باشد، کاری طاقت فرساست.

  • لطفا نظرات خودتون رو با ما و بقیه کاربرای رایااستور در میان بزارید.
  • اگر بودجه ای حدود 30 میلیون تومان برای کار های برنامه نویسی و گرافیک دیزاین مد نظر شما است، ما MacBook Air را به شما توصیه می کنیم.
  • این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس وزنی نزدیک به ۲.۳ کیلوگرم دارد و در ابعاد ۳۵۹.۸ در ۲۵۶ در ۲۴.۹ میلی‌متر ساخته شده است.
  • این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3-1115G4 اینتل با لیتوگرافی 10 نانومتری و فرکانس 3 تا 4.1 گیگاهرتز استفاده می‌کند که پردازنده گرافیکی UHD Graphics Xe نیز با آن همراه است.
  • ما در مسترنکست تمرکزمون روی مشاوره دادن و راهنمایی خرید هست و در حال حاضر فروش مستقیم نداریم.
  • تیم هلورین همواره سعی می کند که بهترین ها را برای شما آماده کند تا شما خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید.

برای ذخیره سازی اطلاعات نیز 512 گیگابایت SSD در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی این لپ تاپ نیز مانند مدل معرفی شده‌ی قبلی Core i3 مدل 1115G4 با فرکانس ۳ تا ۴.۱ هرتز است که برای کاربری غیرحرفه‌ای و تخصصی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه، مدل UHD است. لنوو به این دستگاه حافظه زیادی اختصاص داده و این ظرفیت، شامل ۱ ترابایت حافظه HDD و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است و برای رم آن نیز، ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته است. لپ تاپ ایسر Aspire 5 A515 ‌آن‌قدر ویژگی‌های جذابی دارد که لازم است آن را در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان قرار دهیم. بعد از پردازنده به سراغ نمایشگر می‌رویم، نمایشگر رابط بین شما و دستگاه است اگر نمایشگر انتظارات مورد نیاز شما را برطرف نکند ممکن است نتوانید با لپ تاپ خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

لپ تاپ اچ پی OMEN 15X- RTX2060 – i5-9300H

علاوه بر این، پردازنده های Core i9 اینتل فرکانس کلاک حتی بالاتری دارند. برای فعال کردن نرخ کلاک بالا، تنها بهترین تراشه‌ها در سری Core i9 اینتل استفاده می‌شوند و بالاترین پردازنده ها را در اینجا می توانید ببینید. چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید،بودجه و نوع استفادهخود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را معرفی لپ تاپ های دانشجویی بدهند.

چرا تنوع لپ تاپ های گیمینگ در برند ایسوس بیشتر است؟

با بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۲۳ در بازار ایران از برند‌هایی همچون لنوو، ایسوس، ایسر، اپل و مایکروسافت در مقاله‌ی پیش‌رو آشنا شوید. دانشجویان اغلب اوقات مجبور هستند لپ تاپ­های خود را به همراه داشته باشند. به ویژه اگر دانشجوی مقاطع ارشد یا دکتری باشند لازم است مدام به اینترنت و انواع کتابخانه­ ها برای کارهای پژوهشی دسترسی داشته باشند. بنابرین وزن بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون دانشجویی حتماً باید کم باشد. کمپانی اچ‌پی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ است که قدمت و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد. تعجبی هم ندارد که محصولات آن به واسطه کیفیت و قیمت مناسب از فروش بالایی برخوردار باشند.