بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا-اصیل بخرید


بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا-اصیل بخرید

به تمام این امکانات می‌توانید یک صفحه لمسی با اندازه بزرگ هم اضافه کنید که بدنه لمسی ابریشمی داشته و کاملا سریع و روان می‌توانید از آن استفاده کنید. لپ تاپ کمپانی دل یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب و استفاده از ویندوز ۱۱ هم محسوب می‌شود. این لپ تاپ پردازنده‌های Core i3 و Core i5 نسل یادهم اینتل را هم دارد که بالطبع هزینه متفاوتی روی دست شما می‌گذارد. حافظه رم دستگاه هم از دو مدل ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است و بسته به سرعتی که نیاز دارید، می‌توانید به سراغ‌شان روید. در کنار قیمت پایینی که به عنوان یک مدل ۱۳.۳ اینچی دارد، این قابل حمل‌ترین دستگاهی است که ۰.۶ اینچ ضخامت داشته و وزن آن هم تنها ۱.۲ کیلوگرم است. اگر به وزن اکثر لپ تاپ‌های دانشجویی لیست نگاهی بیندازید، این یکی از سبک‌ترین محصولاتی است که حمل به سمت دانشگاه و مدرسه را راحت‌تر کرده و کاملا در راستای پرتابل بودن حرکت می‌کند.

  • لپتاپ مک بوک ایر و مایکروسافت Surface Laptop Studio دو تا از بهترین لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران هستند.
  • این پردازنده 2 هسته ای بدون امکان چند رشته ای شدن، سرعت 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز را به کاربران ارائه می دهد.
  • ببینید من نمیدونم الان قیمت ها به چه صورت هستش برای خرید لپتاپ مخصوص رشته معماری، ولی در حالت کلی بگم rtx 3060 خیلی بهتره ولی فکر نکنم تو رنج 40 تومن باشه سیستمش.
  • تیم باتجربه با جمع آوری اطلاعات و بررسی دقیق انواع خدمات و محصولات مختلف موجود در سطح اینترنت، سعی می کند جامع ترین راهنمای خرید خدمات و محصولات را برایتان گردآوری کند.

پنل صفحه‌نمایش بهترین لپ تاپ ایسوس از نوع IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. پردازنده این لپ تاپ از سری Core i5 اینتل است و شماره مدل آن 10300H است. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ از سوی دیگر ساخت انویدیا بوده و GEFORCE GTX1650 GDDR6 است. طراحی NanoEdge با حاشیه باریک دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد است که، Zenbook 14 OLED را هم شیک و هم جمع و جور می‌کند. نمایشگر دارای اعتبار PANTONE® برای رنگ‌های دقیق است و عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه ممکن توسط گواهی DisplayHDR™ True Black 500 تضمین شده است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook S533EQ – A ، بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

اگر ترجیح می‌دهید که به جای ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱، از مک او اس استفاده کنید، پس یقینا مک بوک ایر کمپانی اپل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بهترین لپ تاپ دانشجویی اپل همراه با بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها روانه بازار شده است و تراشه جدید M1 گل سرسبد این تغییرات است. این تراشه عملکرد فوق‌العاده خوب و عمر باتری عالی را ارائه می‌کند و مک بوک ایر جدید تبدیل به سریع‌ترین لپ تاپ فوق نازک تاریخ خواهد وب سایت اصیل بخرید شد. بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در آبان 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است.

در طول جلسات طولانی صفحه نمایش، سطوح نور آبی کم دارای گواهینامه SGS و TÜV Rheinland به خوبی از چشمان شما مراقبت می‌کنند. همین مورد این سری را به گزینه‌ای مناسب برای خرید لپ تاپ ایسوس تبدیل می‌کند. لپ‌تاپ‌‌ها می‌توانند کانفیگ‌های مختلفی داشته باشند و معمولا مبتنی بر سلیقه سفارش دهنده انتخاب و توسط تولید کننده ساخته و عرضه می‌گردند. سفارش دهنده از میان چند کانفیگ موجود و یا ممکن، چند سری را سفارش می‌دهد، و سپس مدلهای مربوطه وارد ایران می‌گردند. از این جهت مثلا یک مدل لپ تاپ با مشخصات یکسان در ایران و خارج از ایران به ندرت یافت می‌شود، و از این نظر با تنوع بسیار زیادی روبه رو هستیم که پیشنهاد خرید دادن برای لپ تاپ را دشوار می‌کند. اخیرا به دلیل افزایش لجام گسیخته قیمت قطعات کامپیوتر دسکتاپ، بار دیگر تهیه لپ تاپ از هر لحاظ به صرفه تر شده و برای عموم مردم قابل دسترس تر است.

لپ‌تاپ HP 255-G8-F ؛ ١۶،۶۰۰،۰۰۰ تومان

ایسوس که میگین بعداز مدت ها مادربورد میسوزونه از تعمیرکارا خیلی پرسیدم این معایبش هس. الان لنوو دیدم کارت گرافیکش از سری2060rtxهس جدیده در حد36.37تومنه هوش مصنوعی اینا هم ساپورت میکنه بعدا. حالا بنظر شما بجز ایسوس کدام برند رو بهتر میدونید؟؟؟و بودجمم همون36.37تومنه که عوضش لنوو سخت افزار قوی و 144هرتز صفحه نمایش بهت میده گیمینگ هست از سری لگیون هس.

باتری

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15 DK2044-B لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15 DK2044-B یکی از انواع بهترین لپ تاپ های گیمینگ می باشد که در ادامه با قابلیت های آن آشنا خواهید شد. بحث لپ تاپ گیمینگ بسیار هیجان انگیز است چرا که هر چقدر لپ تاپ از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قطعا دنیای بازی برایتان جذاب تر خواهد بود. قبل از خرید لپ تاپ گیمینگ ابتدا باید از خصوصیات آن مطلع شوید سپس باتوجه به بودجه خود برای خرید آن نیز اقدام کنید. تا چند وقت پیش با بودجه 6 میلیون تومان کاربران امکان خرید بهترین برند لپ تاپ را داشتند اما در حال حاضر با این بودجه فقط می توان چند لپ تاپ میان رده را برای کارهای روزمره و عادی خریداری کرد.

اما نگران نباشید ما با ارائه لیستی از بهترین لپ تاپ های میان رده در این مقاله تصمیم شما را ساده تر خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم محصولی متناسب با نوع استفاده و کسب و کار خود تهیه کنید. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ها برای تماشای فیلم را می توان اچ پی dw3033dx دانست. این لپ تاپ به یک نمایشگر 15.6 اینچی مجهز شده که از پنل مورد انتظار IPS بهره می برد. وجود پنل IPS موجب می شود زاویه دید نمایشگر بالا برود و از هر جهتی که به تصویر نگاه کنید رنگ ها دچار در هم آمیختگی نشوند. این نمایشگر قادر است رزولوشن 1080 یا فول اچ دی را به نمایش بگذارد تا بتوانید فیلم های روز را با کیفتی درخور و مناسب تماشا کنید. علاوه بر تماشای فیلم، HP 15-dw3033dx به لطف سخت افزار بروز می تواند در فعالیت های وب گردی و مالتی مدیا نیز مناسب باشد.

در این مدل جدید برند ایسوس از یک پردازنده Ryzen7 4800H استفاده شده که موجب ارتقای عملکرد دستگاه شده است. کارت گرافیک RTX 3050TI نیز کیفیت بالای بازی ها را امکان پذیر کرده است و با وجود پردازنده ای قدرت مند، دستگاه به خوبی قابلیت اجرای بازی های بسیار سنگین را دارد. وزن این مدل 2.3 کیلوگرم است و از یک رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی یک ترابایتی در آن استفاده شده است. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ میان رده باید به لپ تاپی اشاره کنیم که می‌توانیم از آن به عنوان بهترین لپ تاپ میان رده هم نام ببریم لپ‌تاپ ThinkBook با پردازنده Core i3 نسل ۱۱ است. این محصول صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD هم دارد که نرخ نوسازی آن تنها ۶۰ هرتز است و برای فعالیت‌های روزانه به خوبی شما را همراهی خواهد کرد.