بنیانگذاران Legal Operas درباره “ارزش اجرای قانونی مانند یک تجارت” بحث می کنند



آری کاپلان اخیراً با ک، برنتون و جف فرانکه، بنیانگذاران LegalOps.com، یک انجمن عضویت که عملیات قانونی و سایر متخصصان را با منابع و رویدادها، از جمله کنفرانس افتتاحیه در ماه اکتبر، ارائه می کند، صحبت کرد.

آری کاپلان: شما بیش از یک دهه به ،وان معاون حقوقی NetApp خدمت کرده اید و همچنین به ،وان اولین مدیر عامل CLOC تاسیس و خدمت کرده اید. چگونه حرفه شما از حقوقی به مفهوم سنتی به تمرکز بر عملیات قانونی به ،وان یک رشته منحصر به فرد تغییر کرد؟

ک، برنتون: من بسیار خوش شانس بودم که در مراحل اولیه تکامل نقش عملیات قانونی را شروع کردم. من یک مشاور عمومی فوق العاده داشتم که تصویر بزرگتر را دید و به حقوقی به ،وان یک مزیت رقابتی نگاه کرد. او واقعاً ارزش اجرای قانونی مانند یک تجارت را درک کرد. من تقریباً 20 سال پیش با یک تیم 23 نفره وارد این نقش شدم. این نقش منحصربه‌فرد بود و در آن زمان، داشتن تیمی به این بزرگی تقریباً غیرممکن بود. من همچنین در فضای برون سپاری فرآیند قانونی فعال بودم و برای یافتن شرکای LPO از هند بازدید کردم. ما یک تیم عملیات قانونی ایجاد کردیم که همه گروه‌های مختلف درون شرکت را به یک تیم بهینه تبدیل کرد و یک مشارکت وکیل عمومی/عملیات حقوقی واقعی ایجاد کرد تا به ارائه ارزشی فراتر از ارائه دقیق خدمات حقوقی کمک کند.

آری کاپلان: شما همچنین یکی از بنیانگذاران CLOC هستید و مانند Connie در یک بخش حقوقی در حالی که عملیات قانونی را رهبری می کنید تمرین کرده اید. LegalOps.com چگونه این دو ،صر را ،یب می کند؟

BrentonFrankeheads،ts
ک، برنتون و جف فرانکه بنیانگذاران LegalOps.com هستند.

جف فرانک: در اصل، عملیات حقوقی در واقع ارائه خدمات حقوقی است. من حدود 10 سال را صرف وکالت کردم و زم، که JD گرفتم مدرک MBA گرفتم، بنابراین همیشه روی تصویر بزرگتر تمرکز کرده ام. این عملکرد چند رشته ای است و سه جزء در آن وجود دارد: (1) یافتن ابزار من، برای کمک به ارائه خدمات. (2) ارائه آن خدمات؛ و (3) ،اصر اصلی ،ب و کار – از امور مالی و ارتباطات گرفته تا فناوری و طراحی سازم،. اگر می‌خواهید فرد من،ی را برای ارشدترین نقش در عملیات طراحی کنید، این فردی است که دارای JD، MBA و پیش‌زمینه فناوری اطلاعات باشد.

آری کاپلان: از زم، که تیم را رهبری کردید تا آن را از یک باشگاه کتاب، همانطور که در گذشته توصیف کرده اید، به یک جامعه جه، رسمی کنید، عملیات قانونی چگونه تغییر کرده است؟

ک، برنتون: پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است و تعداد افراد حرفه ای در این نقش به طور تصاعدی افزایش یافته است. زم، که ما باشگاه کتاب را راه اندازی کردیم، احتمالاً 150 مدیر اجرایی بودند که خود را رهبر عملیات قانونی می دانستند. اکنون، ا،ریت قریب به اتفاق دپارتمان های حقوقی در فورچون 500 دارای موقعیت عملیات قانونی هستند. پیشرفت خود نقش کندتر بوده است و یکی از دلایلی که ما CLOC را شروع کردیم، تعریف نقش بود. با تکامل نقش وکیل عمومی، وظایف اجرایی عملیات قانونی تغییر می کند، بنابراین اخیراً شاهد تغییرات زیادی بوده ایم، با این مسئولیت ها که اکنون شامل استراتژی، منابع انس، و فناوری می شود.

جف فرانک: مردم هنوز می پرسند: “عملیات قانونی چیست؟” این غیرعادی است زیرا تقریباً همه نقش‌ها در یک شرکت تعریف شده‌اند، در حالی که این نقش به این دلیل نیست که: (1) نقش اولیه مشاور عمومی به ،وان مدیر ریسک بود و هیچ پشتیب، قانونی از عملیات وجود نداشت. (2) GC تبدیل به یک شریک تجاری به ،وان بخش های حقوقی متمرکز بر کمک به ،ب و کار به حرکت رو به جلو. (3) GCها اکنون مشاوران استراتژیک و قابل اعتمادی هستند. و (4) پارادایم نهایی مشاور عمومی است که به ایجاد مزیت رقابتی برای ،ب و کار کمک می کند. این چهار پارادایم منجر به چهار نقش عملیات قانونی متمایز می شود – از تاکتیکی، کاهش هزینه و تمرکز بر کارایی گرفته تا راهبرد حمایتی و هدایت کننده. با این حال، GC استراتژیک به یک رئیس ستاد نیاز دارد که بتواند دامنه فعالیت بخش حقوق را افزایش دهد. و نتیجه نهایی ادغام نقش عملیات با حقوقی است، با عملیات حقوقی که در تار و پود وکلای عمومی برای ارائه خدمات حقوقی تنیده شده است، جایی که همه در بخش حقوقی یک حرفه ای عملیات حقوقی هستند.

ک، برنتون: تعریف مجدد عملیات قانونی در واقع کمک به GCها برای درک آن چهار پارادایم و مرحله ای است که دپارتمان های حقوقی آنها برای حمایت از رشد آنها وجود دارد و همچنین به مدیران عامل، مدیران مالی و مدیران ارشد اجرایی گستره عملیات قانونی را توضیح می دهد.

آری کاپلان: اولین کنفرانس LegalOps.com را چگونه می‌بینید که خود را از سایر کنفرانس‌هایی که بر این موضوع متمرکز هستند متمایز می‌کند؟

ک، برنتون: ما کل ا،یستم قانونی را در یک اتاق با هم خواهیم داشت. کنفرانس LegalOps.com با مشارکت شبکه مشاوران عمومی ،ن و LawVision تولید می‌شود که عمدتاً از شرکت‌های حقوقی پشتیب، می‌کند. علاوه بر این، ما همه محتوا را مدیریت می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان با دانش اضافی که عملکرد آنها را بهبود می‌بخشد و شبکه گسترده‌ای برای افزایش منابع موجود در زم، که افراد سؤالات خاصی دارند، ، کنند. در واقع، ما کل بعدازظهر روز اول کنفرانس Running Legal Like a Business را به توسعه شخصی اختصاص می دهیم.

جف فرانک: ما همچنین در حال ایجاد یک انجمن هستیم تا مفاهیمی را که به پیشرفت دپارتمان‌های حقوقی کمک می‌کنند، مورد بحث و بررسی قرار دهیم و به کار ببریم. ما این را به ،وان یک رویداد آموزشی و همچنین فرصتی برای به اشتراک گذاشتن ایده های جدید برای کمک به پیشبرد این حرفه می بینیم. ما شایستگی‌های اصلی CLOC یا CLOC 12 را ایجاد کردیم که هنوز یک پارادایم عالی است، اما مدل شایستگی مهارت‌ها و ویژگی‌های اثربخشی شخصی را نیز ایجاد کرده‌ایم و در مورد آن آموزش خواهیم داد و همچنین در مورد مدل سومی که در کنفرانس معرفی خواهیم کرد. در دنیای ایده‌آل، دانشکده‌های بازرگ، و حقوق از قبل دارای محتوا هستند و آن را در برنامه‌های درسی خود گنجانده‌اند.

آری کاپلان: عملیات قانونی را به کجا می بینید؟

ک، برنتون: عملیات حقوقی از تکامل وکیل عمومی پیروی می کند و ارائه خدمات حقوقی را با ایجاد مزیت رقابتی برای تجارت هماهنگ می کند. شرکت‌های حقوقی نیز اکنون در حال ایجاد راه‌حل‌های فن‌آوری خاص خود و بازنگری روشی هستند که در مورد ارائه خدمات فکر می‌کنند. با تغییر ارائه دهندگان خدمات حقوقی جایگزین، شرکت های حقوقی و شرکت های فناوری، متخصصان عملیات حقوقی نیز تغییر می کنند.

جف فرانک: تغییرات در فناوری، از جمله ChatGPT و استفاده گسترده از گردش‌های کاری خودکار، بر عملیات قانونی تأثیر می‌گذارد، مانند مدل‌های خلاقانه کارکنان و ALSP. تنظیم‌کننده‌ها نیز بر این تغییر تأثیر خواهند گذاشت زیرا محیط نظارتی پیچیده‌تر می‌شود و ارتباط قانونی را افزایش می‌دهد. ما حتی خدمات خاصی مانند مدیریت پروژه قانونی را به اجزاء ت،یم می کنیم و ارزش واقعی آنها را در فرآیند جمع آوری و تجمیع مجدد شناسایی می کنیم. تکامل نقش GC و عملیات قانونی، به طور کلی، عمدتاً ناشی از تغییرات در قانون است.


به مصاحبه کامل گوش کنید اختراع مجدد افراد حرفه ای.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارد، تغییرات متحول کننده را برجسته کند و فناوری جدید را معرفی کند. وبلاگ و در iTunes.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/redefining-legal-operations/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds