بایگانی‌ها پینچ ولو تچهیزات صنعتی پاسارگاد آرون | کسری ساران


بایگانی‌ها پینچ ولو تچهیزات صنعتی پاسارگاد آرون | کسری ساران

بنابراین نصب و عیب یابی پینچ ولو در خطوط لوله بسته به موارد مختلف، ممکن است نیاز به تخصص و تجربه خاص داشته باشد. به همین دلیل برای نصب و رفع اشکال پینچ ولو در خطوط لوله، از متخصصان و کارشناسان متخصص در این زمینه استفاده کنید. پینچ ولو به عنوان یک وسیله کنترل جریان، برای فشار دادن لوله ها و خطوط لوله که به هر دلیلی مسدود شده اند استفاده می شود.

  • این شیرها استهلاک بسیار پایینی دارند و تعمیرات این شیرها نیز آسان میباشد.
  • پینچ ولو پنوماتیک VZQA-C-M22U-6-GG-V4V4E-4 فستو ،از انواع پینچ ولو فستو می باشد.
  • این ابزار از دو فلنج برای کنترل جریان گاز یا مایع در سیستم های حفاری استفاده می شود.
  • در برخی از شیرهای کشویی از دسته ای متصل به ساقه برای بالا و پایین آوردن دریچه استفاده می شود.
  • آگهی های ثبت شده در تهران مربوط به کاربران سایت می باشد و مسئولیت آن با آگهی دهنده است.

پینچ ولوها نوع ایده آلی از تجهیزات کنترلی به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان دوغاب های ساینده و خورنده ، پودرها و ذرات گرانول به حساب می آیند . این پینچ ولوها از سه بخش اصلی بدنه ، غلاف و سیستم تحریک تشکیل می شوند و از این اجزا فقط غلاف با سیال در جریان در تماس است .به منظور انطباق بهتر محصول با شرایط کار ، طراحی و جنس قطعات توسط مشتری قابل انتخاب است . همچنین این محصولات قابلیت خود پاک کنندگی می باشند که امکان آب بندی صد در صد را فراهم می آورند . در شرایطی که ذرات جامد و رسوبات جداره غلاف را می پوشانند، غلاف لاستیکی حین عملکرد کلیه این رسوبات را از خود جدا کرده و به سمت خروجی شیر هدایت می کند.

سازنده مخازن الومینیومی سیلو و پتروشیمی و مخازن تحت فشار آلومینیومی

گستره این محصولات از سایز ۵۰ میلیمتر تا ۳۵۰ میلیمتر بوده و دماهای -۵۰ درجه سانتیگرادتا ۱۶۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند. بنده فلزی از اسلیو (Sleeve)  در برابر عوامل خارجی محافظت می کند که این امر کارکرد شیر را ایمن تر می کند. پینچ ولو فستو VZQA-C-M22C-15-S5S5-V2V4E-6 یکی از انواع پینچ ولو های فستو پنوماتیک می باشد. پینچ ولو پنوماتیک VZQA-C-M22U-6-GG-V4V4E-4 فستو ،از انواع پینچ ولو فستو می باشد. شرکت تجهیز پالایش راگا در راستای کمک به پیشرفت پروژه های کلان کشور در زمینه صنایع نفت و گاز فعالیت خود را آغاز نموده است. واردات و صادرات متریال و تجهیزات مربوط به این صنایع تخصص اصلی این شرکت می باشد و مفتخر هستیم آمادگی خود را جهت تأمین نیازهای شرکت ها و کارخانجات فعال در این عرصه، اعلام نماییم.

فواید و معایب استفاده از پینچ ولوها

بدنه فلزی این نوع شیر ها می تواند از چدن خاکستری، داکتیل، فولاد A216-wcb و فولاد استنلس استیل X20Cr13 و یا آلومینیوم ساخته شود. (البته در صورتی که از لاستیک های مجاز در صنایع تولید خوراکی استفاده شود. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.

اکچویتور پنوماتیکی ، انواع و کاربرد های آن

عمل آب بندی / بسته شدن با کشیدن یا کشیدن این غلاف / لوله به دست می آید. همانطور که گفتیم پینچ ولو و بسیاری از شیر های صنعتی در اجزا و قطعات تشکیل دهنده مشترک می باشند که شامل بدنه ، بونت ، تریم یا اجزای درونی ، اکتیوتر ، پکینگ می باشند. پینچ ولو (Pinch Valve)
طراحی و ساخت انواع پینچ ولو های ضدسایش با لاینر داخلی NR در سایز های مختلف. لطفا در صورت نیاز درخواست مربوطه را به شماره واتساپ این شرکت ارسال فرمایید. بیشترین کاربرد پینچ ولوها مختص به صنایع غذایی , صنایع نوشیدنی , صتایع شیمیایی و هیدرولیک , صنایع دارویی و صنایع معدنی بوده و برای موارد سیستم های کنترلی , توزین , اندازه گیری , حمل و نقل و خلأ استفاده می شود .