انتخاب وکیل دادگستری خوب در ایران تهران-وکیل اکبریان


از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.

  • بعد از قبولی در این آزمون، باید در مصاحبه‌های شفاهی دیگری نیز شرکت کنید و در آن‌ها نمره قبولی به دست آورید.
  • وکیل کیفری ممکن است به‌عنوان وکیل مدافع عمومی یا وکیل خصوصی کار کند که هردوی آن‌ها در مسائل مربوط به حقوق جزا، وثیقه، بازجویی، دستگیری، محاکمه کیفری و… تخصص دارند و می‌توانند از حقوق موکل خود در راستای ضوابط قانون دفاع کنند.
  • آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند.
  • برای تبدیل‌شدن به وکیل پایه‌یک، باید دوره کارآموزی وکالت را که 18 ماه است، گذرانده و در 36 دادگاه مختلف کیفری، حقوقی، خانواده و… حاضر شوید.

بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید. پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید.

بهترین وکیل بوشهر را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود. بعد از ثبت نام در سامانه میخک و احراز هویت، باید از طریق قسمت وکالتنامه ها، یک وکالتنامه در سامانه میخک تنظیم کنید و حدود اختیارات وکیل و اطلاعات هویتی وکیل را وارد نمایید و کد رهگیری سامانه میخک را دریافت نمایید. سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد. پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد.  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است. چهل وکیل دادگستری ایران روز چهارشنبه ۱۱ آبان با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «اکثریت مطلق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند» از جامعه وکلا و حقوقدانان ایرانی خواستند تا «به عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند». گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.