اعتماد به قانون لیختن اشتاین – تراست ها



14 جولای 2023

Bergt & Partner AG


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در قلمرو قانون لیختن اشتاین، اعتماد بر اساس ماده. 897 به هنر. 932 قانون اشخاص و شرکت های لیختن اشتاین (“PGR”) دارای موقعیت متمایز است. تراست زم، ایجاد می شود که یک شخص حقیقی یا حقوقی معروف به تسویه حساب دارایی ها را به یک امین منتقل کند. سپس متولی این دارایی‌ها را که به ،وان صندوق ام، نامیده می‌شود، به‌،وان مالک قانونی مستقل به نفع یک یا چند شخص ثالث، که به ،وان ذینفع شناخته می‌شوند، اداره یا استفاده می‌کند. توجه به این نکته ضروری است که تراست دارای شخصیت حقوقی نیست.

امانتی که برای مدت بیش از دوازده ماه تأسیس می‌شود، یا باید ظرف دوازده ماه در دفتر ثبت تجارتی ثبت شود، یا یک نسخه تأیید شده از سند تأسیس باید در همان مهلت به دفتر دادگستری سپرده شود.

ایجاد یک تراست مست،م توافق نامه کتبی بین مستقر و امین است. با این حال، یک تراست نیز می تواند با اعلامیه یک طرفه تسویه کننده ایجاد شود که مست،م اعلام کتبی پذیرش توسط امین است. اگر هیچ شخص یا نهاد حقوقی در لیختن اشتاین به ،وان امین منصوب نشود، باید یک نماینده تعیین شود.

سند ام، معمولاً حاوی اطلاعاتی در مورد تسویه‌کننده و امین، نام تراست، تاریخ تأسیس آن، مدت زمان امانت، دارایی‌های ام، و موقعیت و اختیارات تسویه‌کننده و امین است. دارایی های ام، شامل تمام دارایی هایی است که توسط شهرک یا قانون برای این منظور تعیین شده است، از جمله تمام دارایی های به دست آمده توسط اداره.

در صورتی که متولی برخلاف مقررات مندرج در سند امانت یا سایر مقررات قانونی مربوط عمل کند، شخصاً با تمام دارایی خود در قبال شهرک‌نشین و در صورت عدم وجود شهرک‌ساز، در قبال ذی‌نفع، طبق مقررات، مسئول خواهند بود. اصول حقوق قراردادها امین نیز مشروط به حق رجوع در قبال اعمال و ، فعل صاحبان امضاء مجاز و نمایندگان مجاز و اشخاص مشابه مسئول است.

امین یا معتمدین موظفند سالانه صورت ویژه دارایی صندوق امانت را تنظیم و در هر زمان نسبت به وضعیت امانت اطلاع دهند. آنها باید سوابق و اسناد پشتیبان را برای مدت حداقل 10 سال بایگ، کنند.

منبع: Factsheet AJU/ h70.039e.01

خلاصه اجرایی:

  • تراست زم، ایجاد می شود که یک شهرک نشین دارایی ها را به یک امین منتقل می کند، که سپس این دارایی ها را به نفع ذینفعان اداره یا استفاده می کند.

  • امانتی که برای مدت بیش از دوازده ماه تأسیس می‌شود، یا باید ظرف دوازده ماه در دفتر ثبت تجارتی ثبت شود، یا یک نسخه تأیید شده از سند تأسیس باید در همان مهلت به دفتر دادگستری سپرده شود.

  • ایجاد یک تراست مست،م توافق نامه کتبی بین مستقر و امین است.

  • سند ام، معمولاً حاوی اطلاعاتی در مورد تسویه‌کننده و امین، نام تراست، تاریخ تأسیس آن، مدت زمان امانت، دارایی‌های ام، و موقعیت و اختیارات تسویه‌کننده و امین است.

  • در صورتی که متولی برخلاف مقررات مندرج در سند ام، یا سایر مقررات قانونی مربوط عمل کند، شخصاً با تمام دارایی خود در قبال مستقر و در صورت عدم وجود شهرک نشین نسبت به ذینفع مسئول خواهد بود.

  • امین یا معتمدین موظفند سالانه صورت ویژه دارایی صندوق امانت را تنظیم و در هر زمان از وضعیت امانت اطلاع دهند. آنها باید سوابق و اسناد پشتیبان را برای مدت حداقل 10 سال بایگ، کنند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حقوق شرکت/تجاری از لیختن اشتاین

مشارکت های محدود

واکرها

این توصیه برای ارائه مقدمه ای از ویژگی های اصلی مشارکت های محدود جرسی و قانون جرسی مربوط به عملکرد چنین مشارکت هایی است.

مقررات عملی برمودا

اپل بای

برمودا نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای فعالیت های تجاری مشخص در برمودا، که شامل بانکداری، بیمه، مدیریت صندوق، تامین مالی و لیزینگ، دفتر مرکزی شرکت و غیره می شود.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1342628