اتاق فرار تهران ترسناکترین اسکیپ روم های تهران با آدرس رسپینا | allescape


اتاق فرار تهران ترسناکترین اسکیپ روم های تهران با آدرس رسپینا | allescape

این اتاق فرار تهران به جز ژانر فانتزی، موضوع دلهره چاشنی آن بوده و از 4 تا 6 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند. فریداکالو در آدرس تهران، امیرآباد، خیابان کارگر شمالی، خیابان مظفری خواه، کوپه آراسته پلاک 3 واحد 2 طبقه اول قرار دارد. در این بازی علاوه بر ژانر معمایی، موضوع وحشت نیز برای کسانی که از دیدن میت می ترسند وجود دارد. در این اتاق فرار تهران شما به عنوان دانشجویانی هستید که در مورد آداب و رسوم شستن میت در شهرهای مختلف تحقیق می کنند. در یکی از سفرهای خود به شمال کشور، با درب بسته غسالخانه مواجه می شوید.

  • نگران شد و رفت داخل خانه تا ببیند چرا سارا جواب نمی دهد تا اینکه سارا را در اتاق دید روی صندلی نشسته و پشتش به اوست.
  • از آنجایی که بازی ترسناک و معماهای سختی دارد ترجیحا سن بالای 18 سال در این بازی شرکت میکنند.
  • اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی اسکیپ روم کرج کنید.
  • مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ، کار خود را با اتاق فرار ترسناک و متافیزیکی گرمابه آغاز کرد.
  • داستان اتاق فرار تا سپیده دم به خانواده ای برمیگردد که دو نفر از آن ها به طرز عجیبی گم شدند.

تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. با ورود به این اتاق تنها یک ساعت زمان دارید تا بتوانید سرنخ‌ها را از لابه‌لای وسایل موجود در اتاق بیابید و به کمک آنها معماها را حل کنید. در غیر این صورت شما و هم‌گروهی‌هایتان قربانی بعدی سوئینی تاد خواهید بود.

اتاق فرار خانواده کالینز

این اتاق فرار یکی از بازی های مجموعه اویل اسکیپ بوده و در منطقه چیتگر تهران واقع شده است. داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد. طولی نکشید که دلقک دیگری به نام چارلی در این شهربازی استخدام می شود. این دلقک برعکس کایچر، نامهربانی بود و با گذشت زمان باعث خلوت و خلوت تر شدن این کارناوال شده تا جایی که دیگر هیچ کس به آن سر نمی زند.

اتاق فرارهای شمال

بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با موضوع و بازی‌های متنوع در اقصی نقاط تهران وجود دارند. اگر برای تجربه ژانرهای وحشت، سیاسی و یا اکشن سر و دست می‌شکنید، باید بدانید که این اتاق فرار مختص شما طراحی شده است. سعی کنید شک و تردید خود را بیرون اتاق فرار بگذارید و به هر آنچه در داخل منتظر شما است روشن باشید. حتی اگر مطمئناً می‌دانید که زامبی‌ها واقعی نیستند، شما مجاز به ترس از آن‌ها هستید! موضوع اصلی این است که احساس می‌کنید سطح آدرنالین شما در حد بالاتری وجود دارد، بنابراین نگرش «من خیلی شجاع هستم و می‌دانم که شما یک بازیگر هستید» می‌تواند لذت شما و تیم شما را خراب کند.

اتاق فرار پریزاد؛ این داستان واقعی است.

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است.