آنچه رانندگان نوجوان باید در مورد تصادفات رانندگی بدانند



مثل همیشه بود، اما بالا،ه یک راننده گواهینامه. آزادی از آن شماست. اوه، و شما می تو،د بدون اینکه از والدینتان بخواهید رانندگی کنند، به طور رسمی به قرار ملاقات بروید.

با تمام هیجانات، تصادف رانندگی احتمالاً آ،ین چیزی است که به ذهن شما می رسد. اما اگر متوجه نشده اید، بسیاری از نوجوانان ،وما بهترین رانندگان نیستند. چه یک تصادف رانندگی جزئی، مانند یک گلگیر کوچک، یا یک تصادف اتومبیل که منجر به صدمات جدی شود، آمادگی می تواند به شما کمک کند از حقوق قانونی خود محافظت کنید و بعداً از مسائل مربوط به تصادف جلوگیری کنید. دست و پنجه نرم کنید زیرا در اینجا چیزی است که باید در مورد تصادفات وسایل نقلیه بد،د.

آماده سازی همه چیز است

تصادفات زم، اتفاق می‌افتد که انتظارش را ندارید، حتی برای محتاط‌ترین رانندگان. بعداً با جمع‌آوری تمام مدارک رانندگی مورد نیاز خود در مک، که به راحتی در دسترس شماست، سود خواهید برد. این شامل گواهی بیمه شامل نام شرکت بیمه و شماره بیمه نامه و مدارک ثبت نام وسیله نقلیه موتوری است. و مطمئن شوید که همیشه گواهینامه رانندگی خود را در هنگام رانندگی در دسترس داشته باشید. در ا،ر ایالت ها، کارت های بیمه دیجیتال معمولاً یک فرم قابل قبول برای اثبات بیمه هستند و می تو،د یک کپی الکترونیکی از کارت بیمه خود را مستقیماً در تلفن خود دانلود کنید.

ممکن است بخواهید اطلاعات تماس اضطراری را در جایی که پیدا ، آن آسان است، مانند داخل جعبه دستکش خود، ذخیره کنید. این همچنین می تواند مکان خوبی برای نگهداری اطلاعات پزشکی باشد، به خصوص اگر از هر گونه بیماری یا آ،ژی رنج می برید. چیزهای دیگری که می تو،د در ماشین خود نگه دارید و ممکن است مورد نیاز نباشند اما ممکن است مفید باشند عبارتند از:

  • جعبه کمکهای اولیه
  • چراغ قوه
  • کابل های جامپر
  • پتو و لباس گرم
  • شارژر تلفن

بعد از یک تصادف

اگر خود را در طرف دیگر تصادف رانندگی می بینید، کارهای خاصی وجود دارد که باید انجام دهید.

قبل از اینکه خودتان را ،اب کنید خودتان را بررسی کنید

در صورت امکان، باید محیط اطراف خود را بررسی کنید تا ایمنی وضعیت خود را بلافاصله پس از تصادف ارزیابی کنید. شما همچنین باید مراقب خود و هر مسافری باشید که آسیب دیده باشد. اگر تصادف خیلی جدی نیست و می تو،د ماشین خود را بر،د، باید وسیله نقلیه خود را از ترافیک روبرو خارج کرده و به مک، امن منتقل کنید.

تبادل اطلاعات بدون گفتن خیلی زیاد

شما و سایر رانندگ، که در تصادف دخیل هستند باید اطلاعات تماس خود را مبا، کنید. این شامل نام، شماره تلفن و ایمیل است. شما مجبور نیستید آدرس خود را ارائه دهید. همچنین باید نام شرکت بیمه خودرو و شماره بیمه نامه را مبا، کنید. اگر شاهدان یا مسافر، درگیر هستند، اطلاعات تماس آنها را نیز دریافت کنید.

این ممکن است یک حرکت تند به نظر برسد، اما یکی از کارهایی که نباید بعد از تصادف انجام دهید عذرخواهی است. حتی اگر فقط سعی می کنید مودب باشید، عذرخواهی شما می تواند بعداً به ،وان اعتراف به تقصیر یا سهل انگاری کمک کننده علیه شما مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، متاسفم نه متاسفم، دهان خود را ببندید!

تصادف خودرو را گزارش دهید و همه چیز را مستند کنید

شما باید با تماس با مجری قانون محلی، حادثه را گزارش دهید. پس از رسیدن ماموران پلیس به محل حادثه، نام و اطلاعات تماس آنها را نیز دریافت کنید. این کار می تواند دریافت یک کپی از گزارش پلیس برای تصادف را آسان تر و سریع تر کند.

از هر گونه آسیب وارد شده به وسیله نقلیه خود، سایر وسایل نقلیه درگیر، سایر آسیب های مالی ناشی از تصادف، و از صحنه کلی که در آن تصادف رخ داده است، ع، بگیرید. این ع،‌ها می‌توانند علاوه بر اسناد تنظیم کننده بیمه بعداً استفاده شوند. و مطمئن شوید که مارک، مدل، رنگ و شماره پلاک خودروهای درگیر را دریافت کرده اید.

شما باید حادثه را به شرکت بیمه خودرو خود گزارش دهید، حتی اگر از نرخ های بالاتر بیمه، کنار گذاشته شدن، یا فقط تیک تاک ، والدین خود می ترسید. این بدان م،ا نیست که شما باید ادعای بیمه کنید، اما عدم اطلاع بیمه شما از تصادف می تواند بعداً باعث مشکلات قانونی شما (و والدینتان) شود.

در مورد درخواست کمک فوری پزشکی فکر کنید. برخی از آسیب‌ها، به‌ویژه ضربه شلاقی، ممکن است تا بعداً خود را نشان ندهند. درخواست مراقبت‌های پزشکی بلافاصله پس از حادثه می‌تواند به مق، با استدلال‌های بعدی در مورد جدی بودن آسیب‌های وارده کمک کند. در صورت نیاز به شواهدی مبنی بر جراحات یا سایر انواع درد و رنج ناشی از تصادف، مراقبت های پزشکی خود را مستند کنید. اگر در نتیجه حادثه به درمان پزشکی نیاز دارید، باید با شرکت بیمه خود بررسی کنید تا دریابید که آیا بیمه شما قبوض پزشکی را حتی برای صدمات جزئی پوشش می دهد یا خیر.

تصادفات وسایل نقلیه و قانون

به طور کلی، تصادفات خودرو تحت پوشش قو،ن سهل انگاری ایالت شما هستند. خواه یک برخورد جزئی باشد یا یک ضربه و دویدن، معمولاً باید چهار ،صر را برای دریافت غرامت در یک مورد تصادف نشان دهید:

  • اینکه راننده موظف بود از روی بی احتیاطی یا سهل انگاری رفتار نکند
  • که راننده آن وظیفه را زیر پا گذاشته است
  • اقدامات آنها باعث این حادثه شد
  • شما در اثر تصادف آسیب دیدید

اگر فکر می کنید ممکن است برای ارزیابی پرونده به یک وکیل تصادفات رانندگی نیاز داشته باشید، می تو،د از دایرکتوری وکیل ما برای یافتن وکیل حوادث رانندگی یا وکیل آسیب های شخصی در نزدیکی خود استفاده کنید.

رانندگی مبارک!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/findlaw-for-teens/what-teen-drivers-s،uld-know-about-auto-accidents/