آغاز سال جدید با یک انفجار، دو شرکت مشاوره حقوقی برتر، وکیل و Affinity، اعلام ادغام



با شروع سال جدید، دو تا از معروف‌ترین شرکت‌ها در ایالات متحده که به شرکت‌های حقوقی مشاوره ،ب‌وکار و مشاوره فناوری ارائه می‌کنند، ادغام شدند و مجموعه‌ای متشکل از نزدیک به 100 نفر با تخصص در تقریباً همه بخش‌های حقوقی، به‌ویژه شرکت های حقوقی کوچک و متوسط

وکیل رسانه LLC، که در سال 2008 به ،وان یک وبلاگ شروع به کار کرد و به یک شرکت پیشرو در زمینه مربیگری و آموزش ،ب و کار برای شرکت های حقوقی کوچک تبدیل شد، در حال ادغام با Affinity Consulting Group LLC، یکی از شرکت های برتر در ایالات متحده است که مشاوره استراتژیک تجاری و پیاده سازی فناوری را برای شرکت های حقوقی و دپارتمان های حقوقی ارائه می دهد.

این شرکت‌ها با توصیف این ادغام به ،وان «دو برند، یک تیم، شرکت‌های سالم‌تر»، می‌گویند که در کنار هم، موقعیت بهتری برای ارائه طیف وسیعی از متخصصان صنعت دارند که قادر به کمک به شرکت‌های حقوقی و سازمان‌ها در هر اندازه و در هر مرحله از ،ب‌وکار هستند. شرکت های سالم تر این شامل کار با تیم های حقوقی برای موارد زیر است:

  • ،ب و کار خود را از طریق مشاوره و آموزش استراتژیک تعریف کنید.
  • ،ب و کار خود را از طریق ،ب و کار و پیاده سازی فناوری ایجاد کنند.
  • ،ب و کار خود را از طریق آموزش مداوم و مربیگری ،ب و کار کامل کنید.

بنیانگذار Affinity و شریک مدیریت گفت: “ما فرصت فوق العاده ای را می بینیم.” دبی فاستر، که مدیرعامل شرکت ادغام شده خواهد شد. “ما در مورد خدمات استثنایی که هر دو برند به جامعه حقوقی ارائه می دهند هیجان زده هستیم.

“این ادغام به ما اجازه می دهد تا با هر شرکتی در جایی که آنها هستند ملاقات کنیم، مسائل آنها را تشریح کنیم، و سطح دقیق خدمات مورد نیاز آنها را ارائه کنیم – چه توسعه یک استراتژی تجاری، اجرای فناوری، یا مربیگری و پشتیب، ،ب و کار مداوم.”

برندها ادامه خواهند داشت

در حالی که Lawyerist به ،وان یک برند مستقل باقی می ماند و به ارائه خدمات موجود خود ادامه می دهد، همه 9 کارمند آن به Affinity خواهند پیوست، از جمله استف، اورت، که از سال 2018 با وکیل کار می کند و سال گذشته مدیر عامل آن شد. علاوه بر این، خیابان هارون، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Lawyerist که سال گذشته از این سمت کنار رفت، در حال بازگشت است.

اورت و استریت هر دو به ،وان مالک شریک و اعضای تیم رهبری به Affinity ملحق خواهند شد، با تمرکز Everett بر توسعه آینده محصولات و خدمات ارائه شده و خدمات Street در نقشی از نوع CFO متمرکز بر استراتژی و رشد.

اورت گفت: «ممکن است برای بسیاری از وکلا در جامعه ما تغییر زیادی نکرده باشد، اما همه آنها از تخصص و منابع اضافی که تیم Affinity روی میز آورده است، بهره خواهند برد. منابع Affinity به ما این امکان را می‌دهد که ابزارها و خدمات بیشتری را برای کمک به شرکت‌های کوچک در ساخت شرکت‌های متمرکز بر آینده بسازیم.»

Lawyerist به ،وان وبلاگی که در سال 2008 توسط سام گلاور، سپس یک وکیل در مینیاپولیس. پس از تمرکز اولیه وبلاگ خود بر روی فناوری برای شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک، او آن را مجدداً به ،وان وکیل راه اندازی کرد در 24 اوت 2008، در آن زمان توضیح داد که “وکیل” “،ی است که وکالت می کند” و این وبلاگ قرار است به ،وان “راهنمای وکالت – یا راهنمای بقا بسته به نوع نگاه شما به آن” عمل کند.

در سال 2009، استریت به شرکت ملحق شد و بعداً به ،وان مدیرعامل آن از سال 2016 تا 2021 خدمت کرد. او در کمک به توسعه Lawyerist به یک شرکت مربیگری و منابع کامل برای شرکت‌های انفرادی و کوچک نقش اساسی داشت. این ،ب و کار شامل آزمایشگاه حقوقی، یک جامعه مربیگری پولی است. وب سایت Lawyerist، مقصدی پیشرو برای منابع و مقالات شرکت های کوچک؛ یک پاد،ت هفتگی محبوب؛ و کتاب، نقشه راه شرکت کوچک.

گلوور در سال 2020 شرکت را ، کرد و استریت سال گذشته، زم، که اورت به این سمت رفت، از سمت مدیرعاملی کنار رفت.

گروه مشاوره افینیتی در سال 2000 توسط فاستر و سه مشاور دیگر شرکت حقوقی تأسیس شد. استیون بست، بارون هنلی و پل آنگر، که در یک کنفرانس نرم افزاری در تورنتو ملاقات ،د. امروز، Affinity’s فهرست مشاوران و شرکا شامل نامهایی است که صحبت ، و نوشتن مکرر آنها را برای هر ،ی که از فناوری حقوقی پیروی می کند آشنا می کند.

دوبرابر ،

در مصاحبه ای هفته گذشته، فاستر و اورت از افشای شرایط مالی ادغام خودداری ،د، به جز اینکه گفته شد که اورت و استریت هر دو به ،وان مالک به شرکت ادغام شده خواهند پیوست.

اورت گفت: “من و آرون علاقه خاصی به شرکت در آینده داریم.” این یک معامله نیست که در آن مقداری پول نقد دریافت کنیم و آن را ، کنیم. دقیقاً برع، است، جایی که ما در حال دو برابر شدن هستیم و واقعاً در مورد ساخت شرکت برای آینده هیجان‌زده هستیم.»

او گفت که Lawyerist همیشه یک “تیم کوچک اما قدرتمند” بوده است، اما ادغام به این م،ی است که آنها منابع و تخصص بیشتری برای انجام کارهای بیشتر در اختیار خواهند داشت.

“کارهای زیادی وجود دارد که ما می خواهیم انجام دهیم، و اغلب احساس می کردیم که با کمک بیشتر، می تو،م کارهای بیشتری انجام دهیم. این تیم ما را ده برابر قوی‌تر می‌کند، یک شبه از ده نفر به ۱۰۰ می‌رسیم.»

هم فاستر و هم اورت این ادغام را به ،وان فرصت های متعددی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می بینند. برای وکیل، این مشتریان در درجه اول شرکت های انفرادی و کوچک هستند. برای Affinity، مشتریان آن معمولاً شرکت هایی با 10 تا 50 وکیل هستند، اما به صورت انفرادی به شرکت های بزرگ، سازمان های ،تی و دپارتمان های حقوقی شرکت ها می پردازند.

فاستر گفت، حتی قبل از ادغام، Affinity در حال بررسی راه‌هایی برای گسترش خدماتی بود که ارائه می‌دهد و شامل بیشتر نوع مربیگری بود که Lawyerist قبلا ارائه می‌کرد.

فاستر توضیح داد که برخی از خدمات Affinity، مانند اجرای فناوری برای یک شرکت حقوقی، اغلب به صورت «ارسال و سپس ،» ارائه می‌شوند. اما Affinity می‌خواست راه‌هایی بیابد تا «واقعاً با آن‌ها وارد شود تا به آنها کمک کند بتوانند شرکت سالمی را ایجاد کنند که واقعاً به آن افتخار می‌کنند».

با این ادغام، هم فاستر و هم اورت فرصت هایی را برای گسترش این نوع مربیگری به طیف گسترده تری از شرکت ها می بینند.

ما کارهای پروژه ای زیادی را برای مشتریان خود انجام می دهیم و همیشه این فرصت را نداریم که به آنها روابط بلندمدت و طول، تر ارائه دهیم که به آنها کمک کنیم تا تغییرات لازم را ایجاد کنند تا به جایی که می خواهند برسند. فاستر گفت. «وکیل‌ها آن را کامل کرده‌اند و افرادشان آن را کامل کرده‌اند و چیزی را جمع‌آوری کرده‌اند که فکر می‌کنم بسیاری از مشتریان ما تشنه آن هستند – این روش برای چیزی که یک شرکت موفق را تشکیل می‌دهد.»

حتی با وجود اینکه ادغام Affinity را قادر می‌سازد تا مدل مربیگری Lawyerist را به طیف گسترده‌تری از شرکت‌ها گسترش دهد، همچنین به Lawyerist اجازه می‌دهد تا از تجربه خود در ارائه خدمات در مقیاس استفاده کند تا تخصص Affinity را به روش‌های جدید به شرکت‌های انفرادی و کوچک برساند.

ما می‌تو،م برخی از دانش و تخصص Affinity در پیاده‌سازی فناوری را به‌،وان مثال در نظر بگیریم و کاری را که Lawyerist واقعاً به خوبی انجام می‌دهد، ی،ی ارائه خدمات در مقیاس، و اکنون می‌تو،م با آن‌ها ازدواج کنیم و به شرکت‌های کوچکی که نیازی ندارند کمک کنیم. یا نمی‌توان هزاران دلار را با یک بسته اجرایی سرمایه‌گذاری کرد.» اورت گفت.

دو راه اندازی قریب الوقوع

برای مدت فوری، این شرکت بر روی ادغام دو تیم و برنامه ریزی برای آینده تمرکز خواهد کرد، بنابراین مشتریان آنها نباید حداقل تا سه ماهه دوم سال منتظر اعلام محصول یا خدمات باشند.

با این حال، آنها دو پروژه دارند که قبلاً در دست ساخت بوده و در این ماه اعلام می کنند.

یکی پاد،ت جدید است، رهبران قدرتمند، بدون عذرخواهی، که این هفته راه اندازی می شود. به میزب، فاستر و بث تام،، مدیر مشارکت مشتریان Affinity، بر روی ،ن در “مالکیت قانونی قدرت خود و تغییر جهان” تمرکز خواهد کرد.

دیگری انتشار است نقشه راه شرکت کوچک بازبینی شد، ویرایش دوم کتاب وکیل در مورد ساخت یک موسسه حقوقی موفق.

عمق و مقیاس

برای اورت، نکته اصلی ادغام این است که عمق بیشتری به آنچه که او به ،وان «دو نیروگاه» متخصصان در صنعت حقوقی توصیف می‌کند، می‌افزاید.

ما اکنون می‌تو،م به جامعه خود بگوییم، “بیشتر بیاموزید، چیزهایی را که نمی‌دانستید بیشتر بیاموزید.” اگر به تخصص خود نگاه کنم، بیشتر در استراتژی ،ب و کار است. اما اکنون می‌تو،م همه چیز را در مورد نحوه استفاده صحیح از Word ارائه دهیم.”

برای فاستر، این عمق فرصت‌هایی را برای مقیاس‌پذیری ارائه می‌دهد.

فاستر گفت: «مطمئنم شما همان داستان‌هایی را می‌شنوید که من درباره مشکلاتی که مردم این روزها شرکت‌هایشان را اداره می‌کنند، می‌شنوم. آنها به یک فرآیند نیاز دارند، آنها به یک روش و یک سیستم نیاز دارند – هر چه می خواهید نامش را بگذارید، هر شرکتی به آن نیاز دارد. بنابراین، اگر بتو،م محصولات و خدماتی را که داریم مقیاس بندی کنیم و محصولات و خدمات وکیل را بتو،م مقیاس بندی کنیم، واقعاً می تو،م با همه افراد در جایی که هستند ملاقات کنیم. و این همان چیزی است که امیدواریم انجام دهیم.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/kicking-off-the-new-year-with-a-،-two-top-law-firm-consulting-businesses-lawyerist-and-affinity-announce-merger.html