آشنایی با روش های کاشت مژه مجله تصویر زندگی


ضمنا توجه داشته باشید که چشم برخی افراد به کاشت مژه واکنش نشان می‌دهد. براساس یک نظرسنجی آنلاین در ژاپن، ۲۶/۵ درصد افرادی که تجربه‌ی کاشت مژه داشتند اعلام کردند که پس از انجام اکستنشن به واکنش‌هایی همچون قرمزی، سوزش، خارش و تورم پلک دچار شدند. چنین واکنش‌هایی ممکن است بر اثر مواد محرک موجود در چسب‌ مژه همچون فرمالدهید ایجاد شوند.

لازم به ذکر است که استفاده از موی حیوانات اصلا توصیه نمی‌شود زیرا نمی‌توان از استریل بودن آن اطمینان حاصل کرد. بدین ترتیب، هرگونه مواد غذایی که باعث رشد و تقویت مو شود قطعا باعث تقویت مژه ها نیز می‌شود. یک اکستنشن کار خوب همیشه سعی می‌کند که نام و اعتبار خود را فدای قیمت نکند. حتی هستند اکستنش کاران کاملا حرفه‌ای که با کیفیت کار خود برای خود در این هنر آرایشی، برند هستند و مشهور. اکستنشن مژه به روش هیبریدی از نظم و قانون خاصی پیروی نمی‌مند و به طور کلی می‌توان آن را نوعی اکستنشن نامرتب داست که امروزه طرفداران زیادی دارد.

در کاشت موقت ماندگاری آن از 2 الی 4 هفته می باشد و نیازی به ترمیم وجود ندارد. اما ماندگاری اکستنشن از 21 تا 30 روز می باشد و نیاز به ترمیم بعد از 30 روز دارد. پس از اتمام عمل کاشت مژه دائم، چندین روز تا چندین هفته ممکن است در اطراف چشم‌ها، کبودی و التهاب داشته باشید.

اگر قصد لاغر شدن دارید به صورت اصولی و با مشورت پزشک این کار را انجام دهید. در این روش برای هر تار مژه شما یک عدد مژه مصنوعی (یک تار) گذاشته می شود. در این روش مژه های شما کمی پر تر و بلندتر نشان داده می شود و کاملا طبیعی نشان داده می شود. – مژه های خود را با برخی از داروهای خانگی تغذیه و تقویت کنید.

بنابراین، پس از رشد مژه‌ها در روش کاشت، لازم است به‌طور مرتب کوتاه شده و حالت داده شوند. اکستنشن مژه یک راه‌حل نیمه‌ دائمی برای آرایش مژه‌ها در مواقعی است که وقت یا حوصله ریمل‌زدن نداریم. به عبارت بهتر، اکستنشن مژه یک جایگزین تمام وقت برای ریمل است و زمانی که به درستی توسط یک آرایشگر آموزش‌دیده اجرا شود، روشی مطمئن برای بهبود ظاهر مژه‌های طبیعی به‌شمار می‌رود.

از بهترین روغن های تقویت کننده مژه، می‌توان از روغن زیتون و روغن کرچک نام برد. هزینه و قیمت کاشت مژه بستگی به وضعیت مژه های شما، تعداد مژه کاشته شده و دکتری که می خواهد این عمل را برای شما انجام دهد دارد. بعد از ۴۸ ساعت می‌توانید بدون هیچ مشکلی چشم‌هایتان را لمس کنید یا بمالید. به‌طور کلی در مدتی که اکستنشن مژه دارید باید تاحدامکان از مالیدن چشم‌هایتان خودداری کنید، اما در ۴۸ ساعت اول اصلا به مالیدن چشم‌هایتان فکر نکنید.